EVLİ ÇİFTLERE MUTLULUK ÖĞÜTLERİ

 

-         Birbirinizi karşılıksız seviniz ve sayınız.

-         Sen – ben dilini asla kullanmayıp, BİZ olunuz.

-         Birbirinize sürekli gülümseyiniz. Güzel dileklerinizi sununuz.

-         Birbirinize her konuda yardımcı olunuz. Mutlaka iyi niyetli olunuz.

-         Birbirinizin özel zevk alanlarınıza ve hobilerinize saygılı olunuz.

-         Asla şüphecilik yapmayınız.

-         Her gün mutlaka birbirinizi sevdiğinizi, eylemlerinizle ve söylemlerinizle gösteriniz.

-         Kıskançlıkta kantarın topuzunu kaçırmayınız.

-         Aşağılama, küçük düşürme, rencide etme, hata arama ve bulma, değersizleştirme vb. gibi kaliteli yaşam hırsızlarını semtinize dahi sokmayınız.

-         Sorunsuz bir dünya düşlemeyiniz. Sorunları elbirliği ile çözmeye çalışınız. Çözülmeyenleri zamanı gelene kadar dondurucuya koyunuz.

-         Her gün açık havada el ele tutuşarak yürümeyi asla ihmal etmeyiniz.

-         Eşinizin tüm akrabalarına aynı kendi akrabalarınız gibi değer veriniz.

-         Birbirinize olabildiğince kibar, naif ve nezaketli olunuz.

-         Beklentileriniz gerçekleşmediği zaman, eşinizin mutlaka geçerli bir sebebi olabileceğinizi aklınızdan çıkarmayınız.

-         Hata ve bahane aramayın, çözüm arayınız.

-         Mazeret bulmayın, çözüm bulunuz.

-         Soruna odaklanarak amip gibi onları çoğaltmayınız.

-         Çözüme odaklanarak, başarmanın zevkine varınız.

-         Ömrümüzün ne zaman son bulacağını hiç kimse bilmiyor. Birlikte anın kıymetini biliniz.

-         Her olumlu konuda birbirinize tam destek veriniz.

-         Geçmişteki hiçbir olumsuzluğu tekrar gündeme getirerek, gününüzün güzelliklerini asla harap etmeyiniz.

-         Geleceğin  acaba, endişe ve tedirginlikleriyle de, gününüzün güzelliklerini dümura uğratmayınız.

-         Birbirinize her eyleminizde teşekkür etmeyi asla ihmal etmeyiniz.

-         Bütün görevlerde adaletli olmaya gayret gösteriniz. (Eşit değil).

-         Olumlulukların çoğaltılmasında, olumsuzlukların giderilmesinde birbirinize sonsuz destek olunuz.

-         Kalp kırmak için hiçbir haklı gerekçenin olmadığını her ikinizin de alnına kazıyınız.

-         Haklı olmayı değil, mutlaka mutlu olmayı tercih ediniz.

 

4 Şubat 2018 Saat: 19.30. Antalya

 

Yrd.Doç.Dr. Süleyman COŞKUNER

Kaliteli Yaşam Uzmanı

( Evli Çiftlere Mutluluk Öğütleri başlıklı yazı S. COŞKUNER tarafından 4.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.