hayalet sevgili

 




dedim ki

“sen ayaklarıma  kızgın kumlar serp

ben seni çöl diye yürürüm… ama en sevgilim olman şartıyla”

 


dedi ki

“kızgın kumları aşabilen tüm krallıklar barbar senfonilerinin ritminde ölüm içerken

bir yudumluk yaşam için doğan kör kelebekleri gözlerimin çarmıhına gerdiler…

gagalarında günah taşıyan nice kanatsız kuzgunlar uçuruyorum dualarıma

ve her gece ateşle besliyorum  paranoyak aklımı”

 


dedim  ki

“eyvahlar olsun……  neyse aklın saklımdır ve mümkünse bir ateşte bana gönder misin

üşüyerek ölmek istemiyorum gözlerinde”

 


ve dedi ki

“ateş mi dedin...bak tüm çocuklar ölü doğuyor analarının ateşli rahimlerden...kızılca kıyametler akıyor savaş köpeklerinin salyalarından...tüm çiçekler mızraklanıyor renklerinin kalbinden ve kurutulup kök kuşaklarına asıyorlar... İşlenen tüm günahları da kahinlere çamurla sıvazlatıp  açıkta kalan en üryan düşleri de şeytana yıkatıyorlar”

 

 

dedim ki

“vah ki ne vah. ..açıkta kalan sırf düşler değil galiba iyice örtünmek gerek… neyse uzun uzun konuşuruz bunları hatta konuşmayabiliriz…demem odur ki  bir insanın kalbi doldukça beyni boşalırmış…senin kalbinde taşmakta galiba”

 


dedi ki

“boşaldıkça ruhlar bedenlerden cesetler  dans eder karanlığın tanrısıyla… ve bir kedi daha yakılır köpekleşen ayinlerinde… bütün nü tablolar tecavüz mağduru” …..derken lafı ağzına tıkayıp susturdum ve yeter artık diyen bir bakış atarak dedim ki

“sen vücuduma bir damla su serp

ben seni okyanus diye yüzerim belki… ve yine belki sevgilim olman şartıyla”

 


hatta

“sen gözlerime en sevimlilerinden koyunlar serp

ben seni  sensiz uyurum geceler boyu… ama en hayalet sevgilim olman şartıyla”

sadece hayal et

hayal….

 

 

 


 

ilhanaşıcıaralıkikibinonbeş

 

( Hayalet Sevgili başlıklı yazı ilhanaşıcı tarafından 6.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.