Kaç yaşında olursan ol, çeliktense yüreğin güneşi bulduğunda işler içine. İşte o zaman üşürmüş insan; en sıcak gününde. Sigara ısıtmazmış yüreği, başka güneş de istemezmiş ya. göğsünün orada; tam ortasında bir düğüm olur ;dokunamadığından, göremediğinden...Yavaş yavaş ölümü beklersin. Tanrıdan ölümü dilersin, yapmaz, daha da büyür. Kalbini verecek kadar cesursundur ama onu çıkaracak kadar korkak. Duvarlar üstüne gelmekten vazgeçince yalnız kalırsın, bir düğüm daha eklenir. Ellerin saçlarını koparır, avuçlarındaki saç tellerine ağlarsın ya, ağladığında gözlerinin morluğu görmemek için bakmazsın ya aynaya. Yataktan çıkmazsın ya, depresyon der herkes . Kimse çekmiyorken bu acıyı , kimseler aşağılar ya seni....

Kaç yaşında olursan olacı büyür, birikir, boğulursun nefes almadığından daha çok üşürsün ve yorgan bile ısıtmaz seni.
Delirirsin kimsesiz. Varlığını belli edeneler; bilirler olmadığını ya. Gibiler çoğalır ama açıklayamazsın. Söyleyecekleri allak bullak olunca konuşmanı isterler ya.Ne acı. Haklı kimseler çıkar suskunluğunda. keşke bile demezsin hayallerine .
Sonra beynin durur, arzun sorulmadan.Uyumak istiyor musun demez kimse; neye ihtiyacın var demezler. Yanlışa alışanlar doğruyu ahlaksız görürler. Senin için ikiside yokken kendi arafında kalırsın. Kendinden çoktan soğumuşsundur ya. Kanıtlamış olursun kendini ne kötü.

Geceyi, gündüzü, saat bilmem kaç demeden tepeden tırnağa kararırsın. Rüya yerine kabus görür ya insan...

Kaç yaşında olursan ol, yaşlanırsın ister bir ister yüz kez olsun; zaten sorulmaz kaç kez öldüğün. Buz olur çözülür derler sahte yapmalara.
Dudakların yapışır dünyaya. Laflarını dünyaya had bile bildirmezsin. Her yeri, herkesi karıncanın gözünden görürsün: korkunç, kocaman, yararsız, zararlı...
Kanın çekilmeye başlar, düğüm yayılmaya. Kanser gibi zehir olur bedenin sana; ölmek istersin ölemezsin. Tanrıdan ölümünü dilersin yapmaz, daha da yaklaşırsın. Herkesten, herşeyden vazgeçtin, sıra kendine gelir. Ani bağırışlar çoğalır.gözün açıkken gördüğün kabuslarının nedenini aramayı bırakırsın. Soğukluk bütün bedenini sarar, kimseler dokunamaz sana, hiç bir şey ısıtamaz artık..
Dondum ben, buz kesildim... Öldür beni sevgilim...
( Yok Olamayış başlıklı yazı ebvs tarafından 8.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.