Yılın 365 bazen de 366 gününde, bazı gün ve tarihler yaşamımızda ayrı bir yer alır. Hemen hemen herşey için özel bir gün ilan edilmiş. Kimimiz özen gösterir o günü atlamaz, kutlarız. Yılın diğer günlerinde yok sayıp, o gün için seferber oluruz. Bu özel günlerden bir tanesi de önümüzdeki günlerde idrak edeceğimiz sevgililer günü...O gün senede bir gün oysa ben seni hergün severim ve bizim günümüz yerine senin günün diyerek, muhatabımıza gücümüz yettiğince hediye alma gayretinde oluruz. Karşımızdaki de bekler aslında. Tipik bir kandırmaca. Ekonominin kısa bir süre hediye ve özel gün nedeniyle canlanmasına vesile...Yazılı ve görsel basında adeta hediye almayı özendirici teşvik reklamlarından geçilmez. Beynimizi yıkarcasına...

Bir sevgi ve sevgili ki;kendisine koşulsuz bir bağlanma, koşulsuz, hudutsuz bir gönül bağı ile bağlanılmışsa, ona alınacak bir hediye bu bağlılığın göstergesi olabilir mi? Tutum ve davranışlar ona sevgiyi en güzel şekilde gösterecekken, bunu hediye ile değerlendirmek ne kadar doğrudur.

O'nu O'nsuzken bile seviyor olup, olmasa da yanında var sayıp öylece nefes alıp verebilmek çok farklı değil mi? Alınan her nefeste O'nu hissetmek, atılan her adımda, yanında var saymak, uykuya onunla dalmak ve onunla uyanmak, yokluğunda duyulan hasret ve özlemi önce kendimizde sonra da O'nda hissetmek,O'na verilen değer değil de nedir? Bu sıcacık elini tutmak istediğimiz, fiziki olarak bizden uzak olan için böyledir de, ya o çok sevdiğimizi sandığımız, bildiğimiz aynı mekanda yollarımız kesişip, birlikte yaşamaya başladığımızda durum değişiyor mu? Galiba değişiyor. Ayrıyken doğum gününü, ilk tanışmayı, ilk el ele tutuşu, söz kesmeyi, nişan tarihini unutmayıp, kendi çapımızı aşarak ta olsa hediye aldığımız sevgiliye, acaba tapusu (!) bizde olduktan sonra, O'na  dair o özel günleri kaçımız hatırlıyor ve hatırlatıyoruz. O imzalar atıldıktan sonra, özel günler de sanki bir köşeye atılıyor.

Oysa; sevgililer günü senede bir gün, ben seni hergün seviyorum ve ömrümce de seveceğim diyerek sevebilmek ve hissettirmek önemli.Sözde değil, özde sevmek...

Bu vesileyle; her günün sevgililer günü niteliğinde olması dileklerimle büyük, küçük,evli bekar, her daim sevgili kalabilenlerin sevgililer gününü en içten dileklerimle kutluyorum...

Sevgiyle, dostça kalın.



Refik
09 . 02 . 2018
İstanbul




( Bir Gün Değil Hergün başlıklı yazı keskin2011 tarafından 9.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.