Makale / Araştırma

Eklenme Tarihi : 11.02.2018
Okunma Sayısı : 1137
Yorum Sayısı : 0

DİNİMİZDE TEKELLEŞME, KARABORSA VE AŞIRI KAR YOK…!

 

Dinimizde karaborsa yok, Dinimizde tekelleşme yok. Her ürünün ve malın makul kar marjları olmak zorundadır. Dinimizde haksız kazançlar yok. Haksız kazançlar ve tekelleşme sosyal patlamaları meydana getireceği için ticaret helal ama fahiş karlar yasaklanmıştır. Dinimiz sosyal bir dindir. Aşırı kişilerin zenginliğini değil, toplumun birlikte zenginliğini emreder. Yatırım yapılmasını ve işsizlerin iş sahibi yapılmasını emreder. Dinimize gerici diyen ey kapitalist ve ateist fakir ve din düşmanlarıyla karşılarındaki dini tüccarlığın sermayesi haline getiren münafıklar. Bu yüzden bankalarda para, veya altın, gümüş biriktirmek haramdır ve cehennemde o kişilere biriktirdikleri ile azap edilecektir.

9/TEVBE-34: Yâ eyyuhellezîne âmenû inne kesîren minel ahbâri ver ruhbâni le ye'kulûne emvâlen nâsi bil bâtıli ve yasuddûne an sebîlillâh(sebîlillâhi), vellezîne yeknizûnez zehebe vel fıddate ve lâ yunfikûnehâ fî sebîlillâhi fe beşşirhum bi azâbin elîm(elîmin).

Ey âmenû olanlar (ölmeden önce Allah'a ulaşmayı dileyenler)! Muhakkak ki; ahbarlardan (yahudi âlimlerden) ve ruhbanlardan (rahiplerden) çoğu, mutlaka insanların mallarını bâtılla (boş yere, haksız olarak) yerler ve Allah'ın yolundan engellerler (mani olurlar). Ve altın ve gümüşü biriktiren ve onu Allah yolunda infâk etmeyen kimseler; artık onlara elîm azabı haber ver.

9/TEVBE-35: Yevme yuhmâ aleyhâ fî nâri cehenneme fe tukvâ bihâ cibâhuhum ve cunûbuhum ve zuhûruhum, hâzâ mâ keneztum li enfusikum fe zûkû mâ kuntum teknizûn(teknizûne).

Cehennem ateşinde üzerlerinde (demir) kızdırıldığı gün, böylece onunla, onların alınları, yanları, sırtları dağlanır. Bu, kendiniz (nefsiniz) için biriktirdiğiniz şeylerdir. Böylece biriktirmiş olduğunuz şeyleri tadın!



Allah razı olsun.

Burhan AKSU

( Dinimizde Tekelleşme Karaborsa Ve Aşırı Kar Yok başlıklı yazı mihrimah tarafından 11.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.