Zamanımız sevdanın zamanıyla eş değer değil.

Tahminen sevda seninle sonsuz yaşında .

Darmadağın değil bir bütün sevda ,

İçine sen girince gönlün ,

Birbirine tutunmayacakta napacak hücrelerin beyinsiz zerresi.

Ben bilmiyodum senden önce sevdanın yaşını ,

Öğrendiğim iyi oldu ; adını her gördüğüm yerde sekizi yan yatırıp düz hesapla sonsuz demeyi.

Papatyaların beyaz değil pembe olduğunu gözüme herşey yalan diyen sen iken anladım.

Bayağıda anlamış gibi davranıyorum aşkın hala cahil kısmındayken belkide ben her zaman senin yanında gönlümü küçük görücem .

Velhasıl kelam aşkmış adın ,

5 temmuzda söylediğine bile sevinemiyorum 4 temmuz varken seni seviyorum şeklindeki 13 harflik savaşımızın telafuzunu.

( Sevdanın Sonsuz Yaşı başlıklı yazı Denge roj tarafından 17.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.