16 Şubat'da 12. Ankara Kitap Fuarı nihayet başladı... Sitelerden de şahsen ve gıyaben tanıdığımız bir çok kalemşor, şair ve yazar arkadaşımda fuarda yerlerini aldılar... Gençleri ve çocukları fuarlarda görmek gerçekten sevindirici ve bir o kadar da umut verici bir gelişme...

Her şeyin merkezi genelde İstanbul olduğu için, kitap konusunda da biz İstanbul'u çok geriden takip ediyoruz maalesef... İstanbul'da her sene beş altı fuar düzenleniyor, oysa Ankara'nın insanı da bilgiyi, kültürü, okumayı en az İstanbullular kadar sever ve ilgi gösterir...

Hayat Yayınları standında dostum, kıymetli hocam, edebiyat dünyasına deneme, hikaye, şiir türü on dört (14) eser kazandırmış hemşehrim aynı zamanda Zekeriya Efiloğlu ile yeniden karşılaşmak gerçekten güzeldi... Ayak üstü sohbetimiz tat verdi... Mühür Kitaplığında değerli ağabeyimiz aynı zamanda benim gibi o da mizah yazarı, Ahmet Zeki Yeşil ile de sıcak bir sohbet yaptık. Pamiray yayınlarında da değerli şair, aynı zamanda da hemşehrim Avni Temiz ağabeyi görmek, sohbet, güzeldi...

Bu sene üst katlarda da yayın evlerine stant yeri vermişler. Orada da Ankara'nın gururu Başkent Edebiyatın değerli kalemleri İnayet Nurefşan Millidere, Gülay Göktürk, Hülya Çelik ile ilk defa tanışmak portföyümüze yeni dostlar ve kardeşlikler eklenmesi anlamına geliyordu... Sıcacık ikramları ve konukseverlikleri tabi ki akıldan çıkmayacaktır... Yine pazar günü Başkent Edebiyatın kurucusu Ahmet Kurt Hocam, Mustafa Ceylan Hocam, Ayşe Karadeniz Hanımefendinin imzalı kitaplarını almak ve üç beş dakikada olsa sohbet etmek benim niçin güzel bir anı oldu...

Bir kere, bir gün gitmek ile kitap fuarlarına, kitaba doyulur mu? Antrparantez ufak bir eleştiriyi de yapmadan geçmeyelim. Her keseye göre kitap var tabi ki ancak bazıları da çok pahalı. Kitap ucuz olarak okuyucuya ulaştığı zaman, okuyan, aydınlanan, topluma faydalı olan insanların sayısı da doğru orantılı olarak artacaktır... Okuyan bilgi sahibi insanların toplumda artması o toplumun yaşam kalitesini de yukarılara taşıyacaktır haliyle... Gelin dostlar, çocuklarınızı, eşinizi akrabalarınızı alın gelin kitap fuarlarına... Bazı kitapsızlar gibi olmayın... 

( Ankara Kitap Fuarında Dostları Görmek Güzeldi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.