Edebiyat Dünyası benim için bir hayaldi ama öyle çok çalıştım, öyle çok istedim ki bu dünyaya girmeyi...
Geçen yıl büyük bir cesaretle Zengin Yayıncılıktan İMERA FERAM isimli kitabımı çıkarırken, bilenler "Bu kitabı kimse almaz, okumaz, çünkü şiir kitabı satılmıyor!" dediler.
Ne yalan söyleyeyim hem korktum, hem de çok üzüldüm ama yılmadım.
Nitekim kitap basıldıktan sonra öyle ilgi gördü ki 6-7 ay içinde tükendi.
Şimdi birileri diyebilir "Eşe dosta dağıtmışsındır!" 
Gerçek öyle değil 1000 kitaptan 250 tane dağıtmış olsam, geri kalanı satıldı.
Bunları kitap çıkaracak arkadaşlarıma cesaret vermek için yazdığımı bilmenizi isterim yoksa asla "Ben oldum!" diyecek kadar bilinçsiz ve hadsiz değilim.
Belki şans, belki sıkı çalışmak ve tanıtım için her türlü fedakarlığı göze almak olarak da düşünebilirsiniz.
Şimdi 2. Kitabım KÖŞEYE SIKIŞANLAR Yade Kitapçılıktan çıktı ve ben çok mutluyum.
Bu kitabımda özellikle mazlum coğrafyalarda yaşanan insanlık dramını herkesin anlayabilceceği, okurken sıkılmayacağı bir dille anlatmaya çalıştım.
Yazdıklarımın hemen tamamı araştırmalarım neticesinde hazırladığım ve kendi düşüncelerimle yoğurduğum makalelerden ibaret.
Şunu her kitap çıkaran arkadaşım çok iyi bilir ki; Yazar asla yazdıklarından para kazanmaz.
 Ben bunu kabullenerek yola çıktım ve benim için eserimin okunması mutlulukların en büyüğüdür.
24 Şubatta 12.ANKARA KİTAP FUARI'da ilk kez okurlarla buluşacak kitabımın tanıtım ve imza gününde sizlerin desteğinize ihtiyacım olduğunu ve sizlerle tanışmaktan, bir arada olmaktan onur duyacağımı ifade etmek isterim.
Hepiniz bilirsiniz yazmak çok büyük emek ve fedakarlık gerektirir. Eğer eseriniz okunuyorsa; duramaz, tekrar tekrar yazar, yeni eserler üretirsiniz.
Arka kapak yazısında Üstat Adem Efiloğlu diyor ki;"Kitap yazmak kolay değil, olaydır!"
Bu yola sizinle girdim ve sizinle var oldum. 
Her daim yanımda olduğunuz için hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum.

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Yeni Kitabım Köşeye Sıkışanlar başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 22.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.