KAFASINA TAKMIYORMUŞ!
Şiddetli ishal olan Temel, hastaneye kaldırılmış.
Doktor, kısa bir muayeneden sonra, hastabakıcıya talimatını vermiş:
-Hastamız şiddetli ishal, kendisini hemen tekerlekli sandalyeye oturtun ve ilgili servise götürün.
Hastabakıcı Temel'i tekerlekli sandalyeye koymuş ama yanlışlıkla koridorun sonundaki psikiyatri servisine bırakmış.
Aradan birkaç gün geçmiş. Temel'e ilk teşhisi koyan doktor, Temel'i psikiyatri servisinde görünce şaşkınlıkla sormuş:
-Yahu sen ishaldin, ne arıyorsun psikiyatri servisinde?
Temel kafasını sallamış:
-Ne pileyum, sizin hastabakıcı puraya ceturdi...
-Peki ishal durumun nasıl?
-Aynen eskisi gibi ama...
-Aması ne?
-Artuk kafama takmayrum...

**

ÜZÜLSÜN MÜ SEVİNSİN Mİ?
Birkaç yıllık evli çiftin bir bebekleri olur.. ancak günler haftalar geçtikçe bebeğin çok farklı ve insan üstü yetenekleri olduğu ortaya çıkar.. 
Bir yaşına geldiğinde yetişkin gibi konuşur, 2 yaşında aklınıza gelen her dilde okuyup yazmaya başlar,3 yaşında ileri matematik profesörleriyle tartışmaya oturur ve 4 yaşında gelecekle ilgili inanılmaz tahminlerde bulunmaya başlar... der ki: 
"Tam 1 yıl sonra bugün ben öleceğim, ben öldükten 2 yıl sonra annem ölecek. Annem öldükten 1 yıl sonra babam ölecek." 
Ve kesinlikle bir yıl sonra bebek ölür. Baba çok uyanık olduğu için karısını hemen milyarlar değerinde sigortalatır ve 2 yıl sonra da anne ölür ve baba 1 yıllık ömrünün kaldığının farkında, karısının sigortasından kazandığı milyarlarla evlere, arabalara, seyahatlere ve birbirinden güzel kadınlara yatırım yapar... 
Ve ölümüne 1 gün kala son parasıyla bir dansçı kız kiralar, önce superlux villanın havuzunda eğlence, sonra yatak odasında zevk dolu bir gece ve adam herşey bittiğinde gözlerini kapatır ve "Vay be yarın ölmüş olacağım ama ne hayat geçirdim, her şeyi yaptım, dolu dolu yaşadım her şeyi, helal olsun bana" diye keyifle uykuya dalar...
Ama o da ne! Sabah bir de gözlerini açar ki hala yaşıyor…
Yatakta şaşkınlık içinde bakınırken geceyi beraber geçirdiği dansçı kız çığlık çığlığa koşarak içeri girer... 
"HEMEN AŞAĞI GELİN N'OLUR.. KAHYANIZ SALONDA BOYLU BOYUNCA UZANMIŞ YATIYOR...GALİBA ÖLMÜŞ!!!!"
-Peki bu adam, neye üzülsün, neye sevinsin?

**

KOCANIZA İYİ BAKIN... YOKSA!
Doktor, erkek hastasını muayene ettikten sonra, adamın eşi ile özel konuşmak istediğini bildirdi. Adam dışarıya çıktıktan sonra, kadına ciddi bir sesle durumu anlatmaya başladı:
-“Eşinizin hastalığı ciddi” dedi “Korkunç bir stres'i var. Söylediklerimi uygulamazsanız, bilin ki ilk gerginlikten ölecek”.Sonra devam etti:
-“Her sabah mükemmel bir kahvaltı hazırlamanız gerekli... Neşeli olmasını sağlamaya dikkat edin. Öğlen için de yanına çok iyi bir yemek vermelisiniz. Dört başı mamur bir menü olmalı. İş yerinde onu yesin. Akşam yemeği olarak ya yumuşacık bir biftek, ya da bol sebze garnisiyle bonfile hazırlayın… Haftada iki akşam da mükellef bir balık olmalı. Rakısına bir adet buz yeterlidir. 35’liğin yarısını geçmesin. Keyiflenir de ‘bir duble daha’ derse bırakın içsin. Böylece gevşer biraz daha. Konuşurken sakın keyfini kaçıracak konulardan bahsedeyim demeyin. Özel problemlerinizi de kesinlikle açmayın. Yoksa kötüleşiverir. Kendinize mutlaka dekolte bir kıyafet seçin. Bakımlı olun. Yanına oturup sırtını ovun. Televizyonda maç seyretmesi için her akşam teşvik edin. Siz de yanına sessizce oturup kırmızı şarap servisi yaparsanız fevkalade olur. En önemli nokta da şu: Haftada birkaç akşam seks yapın ve onu her bakımdan tatmin etmeye bakın... Eğer bu söylediklerimi aksatmadan bir yıl kadar uygularsanız, sanırım o takdirde kocanız iyileşip normal hayatına dönecektir ve uzun bir mutlu yaşam sizi bekleyecektir.”
Eve dönüş yolunda koca, eşine sordu:
-“Doktor ne dedi sana?”
Kadın kısaca cevap verdi:
-“Ölecekmişsin!”

( Komik Olaylara Güler Misiniz başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 24.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.