Makale / Araştırma

Eklenme Tarihi : 25.02.2018
Okunma Sayısı : 871
Yorum Sayısı : 0

ALLAH YOLUNDA, ALLAH İÇİN ÖLMEKTEN KORKMAYINIZ...!

Ölümü hayata tercih eden kimse için ölümle hayat müsavidir. Resulüllahın bize tavsiyesi Hak uğrunda ölmekten korkmamamız yönündedir. Bu nedenle hiç bir şey bir Müslümanı korkutmamalıdır. Ölümü hayata tercih eden bir milletin önünde hiçbir şey duramayacaktır. Haklının ve mazlumun yanında, haksıza ve zalime karşı savaşmaktan korkanlara ve zalimlerin yanında duranlara duyurulur...!

3/ÂLİ İMRÂN-157: Ve lein kutiltum fî sebîlillâhi ev muttum le magfiretun minallâhi ve rahmetun hayrun mimmâ yecmeûn(yecmeûne). 
Ve eğer siz, Allah'ın yolunda öldürülür veya ölürseniz, mutlaka Allah'tan mağfiret ve rahmet vardır, onların topladıklarından (dünya malından) daha hayırlıdır.

3/ÂLİ İMRÂN-158: Ve lein muttum ev kutiltum le ilâllâhi tuhşerûn(tuhşerûne). 
Ve elbette, ölseniz de öldürülseniz de mutlaka Allah'a haşr olunacaksınız (Allah'ın huzurunda toplanacaksınız).

4/NİSÂ-74: Fel yukâtil fî sebîlillâhillezîne yeşrûnel hayâted dunyâ bil âhireh(âhireti) ve men yukâtil fî sebîlillâhi fe yuktel ev yaglib fe sevfe nu’tîhi ecren azîmâ(azîmen).
Öyleyse dünya hayatını, ahiret hayatı karşılığında satanlar, Allah yolunda savaşsınlar. Ve kim Allah yolunda savaşırken öldürülse veya gâlip gelse, o taktirde Biz ona, “büyük ecir” vereceğiz.

 

Allah razı olsun

Burhan AKSU

( Allah Yolunda Allah İçin Ölmekten Korkmayınız. başlıklı yazı mihrimah tarafından 25.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.