12. Ankara Kitap Fuarı 25 Şubat Pazar günü sona erdi. Tanıdığımız ve tanımadığımız bir sürü yazar ve şair arkadaşımız ile fuarda buluşma imkanımız oldu... Hafta içinde zamanımız olmadığından gidemesek de iki cumartesi ve iki pazar fuarı ziyaret şansını yakaladık... İlk defa burada tanıştığımız değerli şair ve yazar arkadaşlarımızı tanımak güzeldi. Daha önce tanıştığımız arkadaşlarımızı tekrar gördük ayak üstü de olsa sohbet ettik, imzalı kitaplarını aldık tabi ki...

Hafta içi biliyorum ki bir çok okul geçen sene olduğu gibi öğrencilerini fuara getirdiler... Ne güzel bir davranış... Dahan küçük yaşta çocuklara kitap ve okuma sevgisini aşılarsanız, o çocuklar bir ömür boyu okurlar ve bilgiden de kültürden de geri kalmazlar...

Değerli yazar kardeşimiz Sebahat Karagöz hanım ile tanışmak ve yayınlanmış imzalı iki kitabını almak ziyadesi ile memnun etti bizleri... Sonrası ise bir solukta okunmuştu kitapları... Yolu açık olsun diyelim. Yazdıkları, bilgi birikimi, sağlam adımlar ile iyi bir yazarın edebiyat dünyasına adım attığının göstergesi bence... Başkent Edebiyatın değerli kurucularını ve üyelerini de tanımış olmak gerçekten kayda değer kazanımlardı benim için... 

Fuar giriş ücreti iki lira. Büyük bir para değil tabi ki ancak on gün fuara sürekli gelen birini düşünürsek yirmi lira para cebinden çıkacaktır ki bu paraya beşer liralık dört tane de kitap alınabilir... Öğretmen ve öğrencilere hafta içi ücretsiz olması güzel bir uygulama, umarım devam eder bu uygulama yıllar boyu...

Çok ince bazı kitaplarında, çok pahalı olduğunu gördüm ve üzüldüm buna. Bazı yayınevleri yapıyor aslında ama hepsinin fuarda indirim yapmalarını beklerdim açıkçası... Kitap ucuz olacak ki büyük halk kitlelerine ulaşsın. Toplumda bilgili ve kültürlü insanlar ile dolsun... Bir kitap fuarı Ankara için yeterli değil. Dileyelim ilerleyen yıllarda başkent Ankara'da kitap ve kültür fuarlarının sayısı fazlalaşsın... İmzalı kitabını aldığım bütün yazar arkadaşlarıma da teşekkür eder canı gönülden başarılar dilerim. Baskı sayıları ve satışları artsın, yeni yeni kitaplarda edebiyat dünyamızda ki yerini hızla alsın. 

( Kitap Fuarı Biterken başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.