Yani kardeşim ben öyle eften püften ve de ...ruktan tayyare hatta Boing - 707 bir sanatçı mıyım? Kim benim ile aşık atabilir ki? Ben de bir ses var evlere şenlik... Ben pencereyi açıp da iki kilometre ötede ki seyyar satıcıya bir seslendim mi, bir duymasında göreyim? Bol bol çiğ yumurta içiyorum. Yakında bu iki kilometreyi beş kilometreye bile çıkartacağım, görsünler bakalım...

0 kimmiş de benim ile aşık atmaya kalkıyor? Sadece o mu, onun gibi benim ile aşık atmaya kalkanların hepsi şimdi yedinci sınıf gazinolarda uvertür şarkıcı olarak sahneye çıkıyorlar... Ah be anam Ablanız kurban olsun sizlere...

Siz benim sesimden hiç sopa yediniz mi? Sanmam, yememiş sinizdir, ama bir de benim sesim ile dövdüklerime gidin sorun bakalım. Ablamız bizi sesi ile nasıl dövdü, hepsi bir bir tek tek size anlatsın... Ben şarkı söylemeye başladım mı gazinolarda billahi seyircileri bırak rakı bardakları, çatallar, kaşıklar bile zangır zangır sallanır, ablamız şarkı söylüyor diye hazır ola geçerler...

Kimleri kimleri dövmedim ki ben sesimle, çığlıklarımla kimleri boğmadım ki? Çokları şimdi ''Abla dövdün de sen dövdün bizi iyi ki. Senin sesin ile vurduğun yerde gül biter.'' diye bana teşekkür edip dururlar... Gömerim ulan ben adamı, hem de kazma kürek kullanmadan ve de kimselere de kıllanmadan. Sonrada gömdüğümün ruhuna Fatiha okurum. Siz kim ile raks ettiğinizi zannediyorsunuz? Ben bir sahneye çıktım mı bülbüller bile susar, papağanlar konuşamaz olur, bildikleri kelimeleri bile unuturlar. Muhabbet kuşları tek kelime edemez. Ördekler, kazlar ve deve kuşları, onları karıştırmayın yahu onlar zaten ötmez...

Çok mütevaziyimdir ha! Ülkenin bir numarası olduğumu bir ben bilirim bir de Allah... Bir kaç gazeteci ve beş on televizyon kanalından başka kimselere de söylemem, söylemem billahi... Sekiz yüz çift ayakkabımı ve iki bin üç yirmi adet elbisemi daha kimselere gösterip de hava atmadım. Atamam, yapamam yahu ısrar etmeyin... Birini sabah, birini öğlen, birini de akşam giyiyorsam, sırf küsmesinler elbiselerim diye...

Hangi şarkıyı meşhur etmiş sonra bu sanatçılar, söylesinler bilelim? Benim meşhur ettiğim ''Ablanız kurban olsun size.'' gibi baba şarkıları var mı? İki duble rakıyı güp güp peş peşe atıp da şuh kahkahalar atabilirler mi? Atamazlar asla... Kimleri kimleri gömmedim ki ben? Yanlış anlamayın mezarcı da değilim yani... Zanaatçıyım ben. Ay dilim sürçtü, sanatçıyım işte yahu anlayın... Neyse neyse bu zibidiler ile kaybedecek vaktim yok. ''Aaaaaah tutiyiiii mucizeeee guyyyyyemmm ne desemmm laaaaf değil...'' Dur ulan şurada bir iki rakı bardağı daha kırayım da gece rahat uyuyayım. Yoksa uyuyamam... İsmail Dede Efendi de rüyama girer mi ki? 

( Sesimle Döver Bilgimle Gömer Ruhuna Fatiha Okurum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.