KADININ FENDİ KİMİ YENDİ? 
On erkek bir kadın, on bir kişi helikopterden sarkan halata asılıdırlar, ip herkesi taşıyacak kadar güçlü olmadığı için içlerinden birinin ipi bırakması gerektiğine karar verirler, yoksa hep beraber düşecektirler. Bu kişinin kim olacağına karar veremezler.
Ama o anda kadın çok etkileyici bir konuşma yapar.Tamamen gönüllü olarak ipi bırakabileceğini söyler.
ÇÜNKÜ; bir kadın olarak, kocası için, çocukları için ve aslında genelde erkekler için herşeyi bırakmaya alışık olduğunu söyler. Hem de karşılıksızca.
Hikayesini bitirir bitmez, tüm erkekler onu alkışlamaya başlarlar....
ve tüm erkekler aşağı düşer.

**

Sütuna dikkat ediiiiin!
Amerika’da ölen bir kadın için kilisede cenaze töreni düzenlenmişti. Tören sonunda cenaze görevlileri tabutu taşırken, tabutun ön bölümünü yanlışlıkla kilisedeki sütunlardan birine çarptılar. Bu sırada tabuttan bir inilti sesi duyuldu. Tabut açıldı ve öldüğü sanılan kadının yaşadığı anlaşıldı.
Bir süre hastanede tedavi edilen kadın iyileşti ve 10 yıl daha yaşadı. 10 yıl sonra öldüğünde ise cenaze töreni yine aynı kilisede yapıldı. Tören sonrası görevliler tabutu taşırken, kilisedeki aynı sütunun önüne geldiklerinde, ölen kadının kocasının, arkalardan telaşlı sesi duyuldu;
-Sütuna dikkat ediiiiin...

**
POLİTİKACILAR YALAN SÖYLERLER
Bir otobüs dolusu politikacı seçim kampanyası için TEKSAS’ ta dolaşıyorlarmış. Otobüs büyük bir çiftliğin yanından geçerken, otobüs şoförün dalgınlığı yüzünden derin bir şarampole uçmuş. Çiftçi koşarak gelmiş, gece kurda kusa yem olmasınlar diye cesetleri gömmeye başlamış. Ertesi sabah, Şerif soruşturma için çiftliğe gelmiş. Çiftçiye sormuş: ‘Otobüsteki bütün politikacıları gömdün demek…Hepsi de ölüydü, eminsin değil mi?’ Çiftçi cevap vermiş: ‘Bazıları yaşadıklarını iddia ettiler ama politikacıları bilirsiniz. Nasıl yalan söylerler! ‘.
( Suratınız Hiç Asılmasın Hep Gülsün başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 27.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.