Avrupa Birliği ki ne büyük, ne muhteşem bir birlik olduğunu, ne büyük işler yaptıklarını, Sam Amca ile mücadelelerini hepimiz biliyoruz. Her ne kadar Avrupa Birliği Ülkeleri arasında ve güzel yurdum Türkiye arasında suçluların iadesi anlaşması olsa da yine de zaman zaman suçlular iade edilmeyip iadeli taahhütlü olarak başka ülkelere postalanmak da bunun ile de gurur duyulmaktadır. Kırmızı bülten ile aransa bile suçlular, bültenin kırmızısı olmaz, Ayten ile Nurten'in bile kırmızısı yok kaldı ki demişlerdir...

Kırmızı Bülten den daha da koyu bordo bülten ile aranan iki kartal, dört akbaba, beş de karganın ise en yakın zamanda Türkiye'ye iade edileceği Çek ya! Hükumeti tarafından tarafımıza bildirilmiştir... Çek ya işte bunlar diyen devlet bakanlarımızdan birisi ''Biz kuşları ne yapalım bize vereceklerse teröristleri versinler ipe un seriyorlar sersinler bakalım sersinler'' demiştir. Serdikleri zaten belli ... Bu arada devlet bakanlarımızdan birisi ''Şimdi onların ne ipleri ne de unları vardır en iyisi mi biz onlara hem ip hem de un gönderiyoruz acil olarak.'' demiştir...

Çek ya'nın Çek asıllı devlet bakanlarından birisi de basına yaptığı açıklamada ''Bizden Türkiye'nin istediği terörist başı bir kişi oysa biz Türklere iki kartal, dört akbaba ve beş de karga vererek, iade edeceklerimizin sayısını on bir adete çıkartıyoruz. Nasıl dünya beşten büyükse, onbir de bir den çok büyüktür. Türk yetkililerin bunu göz önünde bulundurması gerekir.'' diye konuşmuştur...

Türk gazetecilerden birisinin Çek ya'lı bakana '' Siz yalı kazığı mısınız? Terörist başını bırakmak için ne kadar para aldınız örgütten acaba?'' diye sorduğu soru üzerine, şartelleri atan, tansiyonu yükselen, kalbi sıkışan, gaz çıkaran bakan bey ''Ne parası biz de para geçmez, paranın lafı bile olmaz aramızda, beşyüz mily... beşyüz mil uçuş milleri varmış onu bizim devletin hesabına yüklediler kredi kartından yoksa başka bir şey yok. Ağzımdan laf alamazsınız ha!'' demiştir...

İade edilecek olan iki kartal, dört akbaba, beş karganın Türkiye'ye iade edilmesi için Türkiye'nin Çek ya'ya nota vermediği hatta ağzını bile açmadığı, sadece ve sadece bir teröristi istediği, ancak Çek ya'nın teröristi tutuklamasına rağmen sonra serbest bıraktığı, bir yetkilinin de ''Biz onu nasıl tutuklarız sonra Amcamız kızar kulağımızı çeker, bize de bir kuruş kredi vermez, amca dediysek öyle alelade bir amca değil bu Sam Amca Sam Amca'' dediği belirtilmiştir...

Gelelim kırmızı bülten meselesine yine... Kırmızı bülteninde çeşitleri var bilirsiniz... Açık kırmızı bülten, pembe bülten (Sanırım bu nonoşlar için) bordo bülten... Çek ya birader, kardeşim, sana sesleniyorum ''Kırmızı bültene bile gerek yok her taraf akıttıkları kanlardan kırmızı zaten. Daha kaç kişinin ölmesi lazım ki teröristlerin tutuklanması için.'' Ev de göz hapsine alacaklarmış doğru ise... Evin bahçe kapısından dışarı çıkamayacakmış. Bahçe de çimenleri sulayabilir imiş bir tek... En iyisi Çek ya'ya nota vermekti, onu da vermişler... Çekler de notaları almış. ''Bu notalar bize sökmez, sınırımız bile yok Türkiye ile ancak şarkı yaparız bu notalardan.'' deyip kuşları en kısa zamanda iade edeceklerini yemin billahi edip Türk makamlarına bildirmişlerdir... Hatta bir Çek ya'lı yetkili ''Ünlü bestecimiz Dvorjak yaşasaydı bu notalardan muhteşem bir beste çıkartırdı billahi.'' diyerek noktayı koymuştur... 

( İki Kartal Ve Dört Akbaba Beş De Karga Türkiye Ye İade Edilecek başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.