''Merkez Yıldırım ilçesi Yıldırım Mahallesi Molla Yegan Kültür Merkezi içinde bulunan PTT şubesine saat 12.00 sıralarında gelen soyguncu elindeki cep telefonu ve düzeneği gösterip, "bomba var, paraları verin yoksa patlatırım" tehdidiyle soygun yaptı. 50 yaşlarındaki soyguncu kasadaki 3 bin lirayı alıp kaçtı. Olayın şokunu yaşayan görevli Zehra Dündar da alarm butonuna basarak polisten yardım istedi. Soyguncu kaçarak izini kaybettirirken, soyguncunun bıraktığı düzeneği kontrol etmesi için bomba imha ve kriminal ekipler çağırıldı. 

ZANLININ BIRAKTIĞI BOMBAYI PEŞİNDEN GÖTÜRDÜ

Zanlının kırmızı bir atkı ile yüzünü kapatarak PTT şubesine girmesi ve paraları alması şubenin güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı. Şahsın elindeki bomba süsü verilmiş düzeneği göstererek paraları istemesi dikkat çekiyor. Büyük panik yaşayan görevlinin paraları zanlının verdiği poşete koyması ve şahsın kaçarken elindeki düzeneği bıraktığı görülüyor. PTT görevlisinin ise büyük panikle bomba düzeneğini zanlının peşinden geri götürmesi ise izleyenleri adeta güldürüyor. Bu sırada zanlı ile görevli arasında yaşanan bomba alışverişi komedi filmlerini aratmıyor. Olayın ardından zanlı yakalanamazken, olayla ilgili soruşturma devam ediyor.''KAYNAK:İHLAS SON DAKİKA

Güzel yurdum Türkiye'den canlı canlı insan manzaraları bunlar. Arkadan bağırıyor görevli''Kardeş kardeeeeş nereye yahu bombanı unuttun.''Adam cevap veriyor''Ya abla bomba bende de emanet, aslında benim değil o benim değil ki''...

Çocuklar arasında tekerleme gibi bir cümle vardı eskiden.''Kahrol düşman al sana bomba''. Hakikaten bomba bir haber olmuş bu hem de ne bomba...

Eskiden güzel bayanlara, ''Sarışın Bomba'' ya da ''Esmer Bomba'' diye lakaplar takarlardı. Bazı çirkinlerine de ''Serseri Mayın'' derlerdi. Adam yakalanamamış, sonunda illa ki yakalanır bir gün. Şimdi artık yavaş yavaş soygunlar tarihe karışıyor, her yerde kamera sistemi var çünkü...

Kapıya not da yazılabilir şöyle''Soyguncu arkadaşların dikkatine, bombalarınızı lütfen unutmayın ya da unuttuğunuz takdirde adresinizi bırakın, iadeli taahhütlü gönderelim''...

( Kardeeş Bombanı Unuttun başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.