Kelimeleri sevmek, ruhun emrine vermek

Reddi beyanın ile karşındakini yermek
Nesiller arasında farka itibar edip
Çemkirmeden istisna manayı güzel dermek


Ciddi birikim ister, yoksa yıkar dökersin
Ağır başlı olsan da serserilik ekersin


Bırak alkışlamasın, bırak kimse demesin
“ Taşla gedik kavuştu “ aksı seni yemesin
Ucuz laf benden döner miski amber sürünüp
Bahçemizde hazır gül varken kaktüs bitmesin


Senden büyüğü yoktur tut ki fevki bilesin
Senden küçüğü yoktur tut ki kibir ilesin



MCU




Bu şiirimi affına sığınarak Sayın Yüksel Beyocaktan Hanımefendi'ye ithaf ediyorum. Birkaç gün öncesine kadar sitemizde yazan fevkalade değerli bir şairdir kendileri, çok ama çok nitelikli bir şiir var idi çocuk tacizlerine dair. Namaza ilişkin bir kıta yazmış idi tamamı ile yerinde ve manasında, lakin günümüz konjonktüründe hakikaten ziyadesiyle suiistimale açık bir mana içeriyordu, kendisi böyle bir neticeyi asla öngörmemesine karşın. Sayın Efiloğlu da bu hususu fevkalade hassas bir şekilde dile getirmesine rağmen önerdiği çözüme iştirak etmek yerine maalesef sitemizden ayrıldı. Yüksel Hanım bir şekilde bu şiiri okuma şansınız olursa diye size sesleniyorum lütfen dönünüz, ben de kimsenin güdümüne girmem, giremem, girmeyeceğim ama hakikaten an itibariyle o kıtayı çıkarmak anlamı farklılaştırmıyordu. Çok üzüldüm site adına, çok üzüldüm sizin adınıza, çok üzüldüm hepimizin adına. Yazmak istedim, hepsi bu...
( Tartış Ama Dalaşma başlıklı yazı MCU :) tarafından 3.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.