Kin ve nefret ile örülmüş bir dünya, bu dünyanın içinde ki dünyalılar. Aslında bir çoğunun dünyaları kararmış dünyalılar... Yıllar yıllar var ki silah şirketleri hiç zarar etmiyor. Kan akıyor, onlar kâr ediyor. İnsan ölüyor, çocuk ölüyor, kadın ölüyor hatta tavuklar, ördekler, koyunlar bile ölüyor da niye ölüyor, kimse sorgulamak zahmetine katlanmıyor...


Hey dostum, sana, sana sesleniyorum o elinde ki tabancaya ve de makineli tüfeğe de sesleniyorum. ''Onlar duymaz mı seni?'' diyorsun. Onlar duymazsa sen duy o zaman. Sana bir sır vereyim mi? Kulağını aç da dinle... Sen şimdi öldürdün ya bir çok masumu, çoluk, çocuk, kadın demeden. Onlar ölümsüz değildi ki tıpkı senin de ölümsüz olmadığın gibi... Şaşırdın değil mi? Sen de bir gün öleceğini duyunca... Niye acele ettin ki şu masum yavruyu öldürmekte... Yaşasa yaşasa elli altmış sene bilemedin yetmiş sene daha yaşardı, sonrada abbasyolcu hepimiz gibi...


Geçenlerde tanınmış da bir şovmen, ölüm ile ahiret hayatı ile kendince dalga geçiyor, geçemiyor aslında da geçmeye çalışıyor. Millette osuruktan bu esprilere kahkahalar ile gülüyor. Yok efendim adam cennetin kapısına gelmişte, ama aslında cehennemlik imiş, kapıda ki cennet bekçisine ''Bir arkadaşa bakıp çıkacağım.'' teranesini yumurtluyor. Espride ki ucuzluğa ve basitliğe bakar mısınız?


Cana kıymık battığı zaman cana kıyılır mı hemen? Cana kıymık batması öyle ele ayağa kıymık batmasına benzemez. Ruhu yorar, yıpratır, acıtır... Can kırıklarının tamiri de zordur, kırık camlar gibi yapıştıramazsınız...


Her ne adına olursa olsun, birini öldürmek cinayet... Cani olarak anılmayı kim ister? Hayır öldürüyorsun, bir de kameraya çekiyorsun. Sen kameraya çekmesen de melekler kaydetti zaten bütün olanı biteni a benim salak arkadaşım... Azrail as. mı gülmece yazılarına, oyunlarına malzeme yapanları mı ararsınız, cennet, cehennemi, hurileri, zebanileri tövbe haşa dillerine sakız etmeye çalışanları mı ararsınız? Tanınmış bir sanatçının çokça da söylenen güya bir şarkısı da var duymuşsunuzdur hepiniz ''Senin ile cehennem ödüldür bana.'' var mı böyle bir şey? Bu mudur sevdayı anlatmak. Gir de sevgilinle cehenneme gör o zaman ödül mü ceza mı?


Boktan püsükten şeyler ile intihar edenler var bir de... Tabi o anda ki ruh hallerini bilemeyiz. İflas mı ettiler, sevgilileri mi terk etti, daha başka bir dolu sebep de olsa, hayattan kaçmak, yaşamı elinin tersi ile itmek ne kazandırır ki... Oysa yaşam direnmeyi, mücadeleyi, yenilgiyi kabullenmemeyi gerektiriyor. Bitti dediğin an da bile her zaman bir seçenek mutlaka vardır, bulacaksınız... 

( Birbirinizi Öldürmekteki Bu Acelecilik Nedir başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.