BİLMENİZİ İSTEDİM 

Değerli dostlar;
Beni tanıyanlar bilir; tanımayanlar da sosyal medyada yaptığım paylaşımlardan az çok anlamışlardır ki siyaseti ve particiliği hiç mi hiç sevmem. 

Bu yaşıma kadar bir defa olsun bir partinin kapısından girmişliğim, bir partinin bir bardak da olsa çayını içmişliğim yoktur. 

Yine sosyal medyadaki hesaplarımın tümünde siyasi içerikli paylaşım yapmam, yapanlara veya yazdığım bir konuyu siyasete çekerek yorum yapanlara müsaade etmem. 

Siyasi tartışmalar, parti kavgaları vb. ne varsa hepsi her zaman sonuçsuzdur ve ancak ikili ilişkileri, arkadaşlıkları bozmaya sebep olur. O yüzden kısır tartışmalara girmem ve bu tip paylaşımlardan uzak dururum hep. 

Bu konuda Üstadımın düsturunu ilke edinip "siyasetten ve şeytanın şerrinden Allah'a sığınırım," derim.

Bana düşen; sadece seçim zamanı gidip vatandaşlık görevimi yapmak ve o zaman dilimi için uygun gördüğüm bir partiye oy vermektir, o kadar.

Mecburi bir görev olmasa ona da gitmem ya, neyse...
Çok defa oy kullanmaya gidip de hiçbirine oy vermediğim de olmuştur. O da ayrı bir konu. 

Bazı insanlar tanıyorum, bulundukları her ortamda, konuşulan her konuyu hemen siyasete bağlayıp tartışmaya girerler. Her yorumda illa siyasi olarak bir yerlere laf atmayı şiar edinirler. Ne gereği var ki?
Hayat, yalnız siyasetten ibaret değil ki!

Bırakın siyasetçiler birbirini yesin. Zaten yiyorlar! Hem birbirlerini hem de ülkeyi!..
En azından biz onlardan birini savunup da günahına ortak olmayalım. 

Maalesef ülkemizde öyle bir algı oluşmuş ki: birazcık dindar olan hemen "kesinlikle A partisindendir" ya da bir konuyu eleştiren "tamam işte bu B partisindendir" denilerek fişleniyor. Yazıktır, yapmayın!

İnsanın dindarlığı kendisiyle münhasırdır. İslam dini veya diğer ilahi dinlerden herhangi biri, siyaset vasıtasıyla bize gelmemiştir. 

Dini, siyasete alet edenler veya dini duyguları sömürerek menfaat elde edenler kim olursa olsun münafıktır ve münafıklar her dönemde vardır. Resulullah (sav) zamanında da Müslüman görünüp İslam'a karşı her türlü zararı vermeye çalışanlar yok muydu? Tarihin her döneminde bunlar vardı ve elbette bu devirde de mutlaka olacaktır. 

Elhamdülillah, itikadımız tamdır ve onların ahirette hesap vereceğinden zerre kadar şüphemiz yoktur. Mutlaka hesap vereceklerdir.

Sosyal medyalardaki sayfalarımda farklı farklı görüşlerden birçok arkadaşım var. Hepimizin tek ortak noktası: "insanî ve vicdanî değerlerdir!"

Hepimizin mutlaka hataları vardır ama her hata yapanı (tabi ki bize göre) hayatımızdan çıkarırsak kimsemiz kalmaz!

Bizler birbirimizi siyasetle tanımamışız ki... 

"Hatasız dost arayan, dostsuz kalır" demişler.
Birlikte yaşamayı öğrenmeliyiz artık!

Yalnızca vatanımıza ve dinimize karşı bile bile yanlışlık yapanları affedemeyiz.
Burada da ortak noktamız ya vatan veyahut da dinimizdir. 

Şunu da belirtmeliyim ki: 
Bu paylaşımım kesinlikle siyasi değildir. 

Saygılarımla...

                                                 Mustafa GÜL (05.03.2018)

Not: lütfen siyasi veya partizan yorum yapmayınız. Aksi takdirde silinecektir.
( Bilmenizi İstedim başlıklı yazı Hamdi tarafından 5.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.