DIŞ MİHRABLAR 

Hani biz deriz ya bunu dış mihrablar peki biz bilirmiyiz bunu yoksa taaa eskilerden kulağımuzdamı kalır .
Beş bin yıllık bir olaydan bahsediyoruz arkadaşlar bunlar nasıl oluştu Tevratı kendilerince değiştirdiler böyle bir yeni Hiristiyanlık adında bir din çıktı (Evanjalist)
Bunlar yılların ucu firevunlara dayanır yıllarca beklediler sinsi bir şekilde en yüksek yerlere kendi adamlarını kendi dinine mensup kişileri yerleştirdiler BM dahil. fazla geçmişe değil de dün den bu olaya bir bakı verelim birinci cihan harbi ni çıkarıp imparatorlukları yıktılar diktalara yönetim verdiler ama gelen diktalar bunlara hizmet etmeyince onları da yıkma kararı aldılar onları da yıktılar kimdi bunlar o zamanın hitleri vs.
İşte asıl mesele bundan sonra başladı yeni bir dünya düzeni kurdular neydi bu düzen 
Birleşmiş milletler Dünya bankası ,IMF,  ve kendi yönettikleri özel bankalar dünyayı sömürme politikası artık dünyayı yönetmeye başladılar bunlara karşı gelenleri ya darbe ya suikast yapıp çökertiler buna ABD başbakanı dahil ülkelere kendilerine hizmet edecek zengin holdinkler kurdular aynı bizde olduğu gibi bunlar o ülkelerde onların  kollarıdır bunlar genelde gazete ve TV ağırlıklı olur yani medya siyasetle ugraşır medya siyasete yön veren tek silahtır.kuruluşlarına bir bakın ABD merkez bankası nasıl kuruldu bir bakın şimdi uçağa binip bir yere gideceksiniz  İ.A.T.A diye bir kuruluş vardır dünya damı tüm hava şirketleri buradan izin alır uçmak için ve yüzde onu nu alırlar diyelim uçakla gitmecen gemiye bincen 
Burada da Loyt diye bir kuruluş var yanı kaçışın yok bunlara mecbur para ödecen işte kurdukları sistem böyle niceleri var
Her yerde her işte bunlara yüzde on ödenek var ve liderler 
corc buch bunlara bakın .kimdi bu buch önce alkolik biriydi ve bunların dinine mensup olunca alkoli bıraktı ve baba oğul bunlara hizmet etti clintın aynıdır bakın Tramb  kendi içinde bunlarla uğraşıyor beyaz saray pentegon devamlı çekişmede bunu daha net söylersek yani Feto içimizde büyümüş memleketi ele almış .işte ABD deki durum bu peki amaç ne neden müsliman ülkelere saldırıyor bunlar her bir müslüman ülkeyi tarumar ediyorlar .
Bakın uyuyan müslimanları bir bir eziyorlar içimize mezheplik sokup adamlar kendi savaşmıyor önceden olduğu gibi sağ sol dedik öldürdük şimdi Türk Kürt,  deyip öldürdük Alevi Sunni dedik öldürdük peki biz hepimiz aynı Allah'a Aynı Peygambere inanmıyormuyuz biz dinimiz gereği kardeş değil miyiz sen şimdi evindeki kardeşini bahçeye avluya çıkmadı diye öldürürmüsün yada aynı evdeki kız kardeşini yemek yapmadı diye kesermisin işte durum bu sevgili dostlar oynan oyunda maalesef rolü bize müslimanlara verdiler çünkü önlerindeki tek engel müslimanlardır .şimdi bunların amacına gelelim.
Bunların amacı Nil ve Frat arası , İbrahim tapınasıgını yenilemek burları onların dinine göre kutsal topraklar yapmak  yani 
Kutsal toprak  Arz-ı-Mev’ud
Peki bu nedir inançlarına göre bura onların olunca İsa ora inecek . ve bunlar tam beş bin yıldır bunun için çalışıyor müslümanların elini kolunu kırıp budayınca kimseler ses çıkaramadan İsrail Suriye girecek illa girecek bu oyunun tamamlanması için girecek ABD neden mümbiçte işte tam orası Fratın batısı dogusu peki diyeceksiniz ki bu adamlar dan İsrail 'e ne?
Bunlar Yahudileri Allah'ın kutsal yarattığı insan olarak görürler bunlar Yahudilerin yükselmesi için her şeyi yaparlar şöyle geriye baktınızmı bunu da görürsünüz .

Harun yıldırım 

( Dış Mihrablar başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 8.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.