Adamın biri fetva veriyor. Diyor ki: "Baharat, ketçap, kahve, çay ve et şehveti artırır. Bu gibi şeyleri yemeyin, tüketmeyin." 
Aynı adam daha önce de verdiği fetvalarda "Altı yaşındaki kızların evlenebileceğini, kız çocuklarının 7-8 yaşından itibaren tesettür şekli almaları gerektiğini, çalışan kadının fuhuşa hazırlık yapan sürece destek olduğunu" ve daha neler neler söylemişti.
Bunun fetvaları yüzünden vatandaş artık çay kahve içerken bile, birileri gördüğünde şehvet artırmak için içtiğini zannedebilir diye düşünecek, sıkılacak ve utanacak! Çünkü bizim insanlarımız cinsel konularda oldukça muhafazakardır.
Şehvet nedir? Sözlük anlamına göre aşırı istek, kösnü demekmiş. Tabii kösnünün de anlamını söylemek gerek: Erkekle dişinin birbirine karşı duyduğu cinsel istek, anlamındaymış.
O nedenle "şehvet" denildiğinde bizim toplumumuzda genellikle "cinsel istek" anlaşılır.
Bu şahıs saydığı yiyecek ve içeceklerin şehveti artırdığına dair bilimsel bir araştırma yapmış mı? Ya da bilim adamlarının, doktorların bu konuda açıklamaları var mı?
Fetvacı Muhterem! Bu saydığın yiyecek ve içeceklerin belki az da olsa şehveti artırmada rolü vardır; ama şunu unutma ki şehvette asıl rolü oynayan kafadır, beyindir beyin! Eğer aklın hep bel altı konularla meşgulse bunlardan hiç yemesen de içmesen de şehvetin artar. Bu konularla aklını meşgul etmiyorsan istediğin kadar çay kahve iç, et ye, yiyeceklerine baharat at; korkma şehvetin artmaz.
Sözün kısası: Galiba bizim fetvacılar Freud'tan bile bir adım ilerideler!

( Neler Şehveti Artırır? başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 8.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.