Bir güne sığan anneler günü

Bir güne sığan kadınlar günü…


Ne diyor yüce peygamber,

Cennet anaların ayakları altındadır… 

Bırakın bir günü kıyamete kadar kadınlar günü ilan etmiş İslam!


Yani bir gün olsun kadın nefes alsın diyor sömürü dünyası… Yesin, eğlensin, alış veriş yapsın kafasına göre, hediye alsınlar erkekler… Sonra, her saniye döv, öldür, zalim ol…. Asla evlenme, kullan sonra eskimiş eşya gibi çöpe at…


Kadın yönetici olmasın, söz hakkı olmasın, hizmetçi gibi kullanılsın.

Yüce peygamber ne yapmış, kendi söküğünü dikmiş, yemeğini kendi yapmış, suyunu kendi almış, içmiş… Demiş ki İslam, eşiniz annenize hizmet etmek ve bakmak istemiyorsa, onu buna zorlamayın. Dinimizde, bir evladın anne ve babası yaşlandığında bakması gerekmektedir. Siz yapamıyorsanız, anne ve babanıza bakması için hizmetçi tutun. Eşiniz insanlık adına anne ve babanıza yaşlandığında bakmak isterse, ona Allah razı olsun deyin. İslam yine, ikinci evlilik istiyorsanız, eşinizden izin alın. Onun gönlünü etmeden evlenmeyin. Eğer kadınların gönlü olursa evlenin… Modern dünyanın ecnebi erkekleri, kadının rızası olamadan o kadar çok metres tutuyor ki, İslam’ı bilmeyip eleştiren kadınların onları örnek göstermesine çok üzülüyorum.  Kur’un da Nisa-Kadın süresi vardır. İslam kadına ne kadar çok önem vermiştir. İslam bir gün değil kıyamete kadar kadınlar günü ilan etmiş…


Japonya’da kadının erkekle aynı seviyede oturmadığını biliyor musunuz? Ya kaynana eziyetlerinin had safhada olduğunu ? 


Dünya kadınları, İslamı öğrensin, bir gün hortlatıp, lütuf gibi kadınlara sunmasınlar… Adil olsunlar! 


Kadınlar başımızın baş tacı, onları iyi anlamak ve mutlu etmek bir erkek olarak vazifemiz… 


Maalesef, bir gün bile olsa kutlamak da gerekiyor. Dünya kadınlar gününü kutluyorum. Son kelam, Ey kadınlar İslamı öğrenin ve haklarınızı savunun… Allah size neler ikram ediyor, öğrenin lütfen!


Saffet Kuramaz

( Bir Gün Mü Olmalı Kadınlar Günü başlıklı yazı safdeha tarafından 8.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.