BAŞKA ANALAR DA SEVİNSUN
Temel'in karnesindeki zayıfları gören annesi sinirli sinirli Temel'e bağırır:
 -Ha bu nedur? Geçen yıl sinif birincisudun, bu yıl sonuncu olmişsun! 
Temel gayet sakin cevaplar: 
-Anacuğum geçen yıl sen çok sevinmiştun bırak bu yıl da başka analar sevinsun da!

**

TEMEL BÜYÜDÜĞÜNÜ KANITLARSA
Misafirlere Temel'in akıllandığını kanıtlamak isteyen babası:
 -Uşağum Temel, hadi emicelerine büyük bi laf et da, senin ne kadar büyuduğuni görsunlar. 
Küçük Temel tek kelimeyle cevap vermiş: 
-Fil.

**

ONU DA MI YİYESİNİZ
Nasreddin Hoca'nın evine bir gün üç molla misafirliğe gelir. Üçü de birbirinden obur şeylermiş. Hoca ne yemek çıkarmışsa silip süpürmüşler. O kadar ki sahanlarda yemek bitince, bunu da "sünnettir" diye ekmekle iyice sıyırıvermişler. 
Bu sırada odaya Hoca'nın oğlu girmiş. Mollalar Hoca'yı memnun etmek için:
 -Aman ne güzel çocuk... Adı ne bunun? diye sormuşlar. 
-Adı Farzdır, demiş. 
Mollalar şaşırıp birbirlerine bakmışlar: 
-Bu ne biçim isim Hoca Efendi? demişler. Şimdiye kadar böyle bir isim hiç duymamıştık. 
Hoca hemen taşı gediğine koymuş: 
-Yahu, sünnet diyeyim de onu da mı yiyin?

**

SANA NE ARKADAŞIM DEĞİL Mİ?
Adamın biri yolda gidiyormuş ensesine şöyle okkalı cinsinden bir tokat yemiş, arkasına dönüp bakmış iri yarı bir adam.
 -Ne oldu ya? Neden bana vurdunuz? demiş. 
Adam da: 
-Seni bir arkadaşıma benzettim pardon kardeşim, demiş. 
-Ama bu kadarda sert vurulmaz ki canım, demiş. 
Adam da: 
-Sana ne be adam arkadaşım değil mi? İstediğim gibi vururum, demiş.

( Karışık Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 9.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.