Sevgili okur!
Sanal ortamdan araştırma yapıp derleyip seçtiğim Bekri Mustafa'ya  ait fıkraların son bölümünü takdim ediyorum. Gülmeye çok ihtiyacımız var. Gülün, bol bol gülün; şen şakrak kahkahalar atın. O zaman hasta iseniz sağlığınızın düzeldiğini, karamsarsanız, mutsuzsanız iyimser ve mutlu olmaya adım attığınızı fark edeceksiniz...

**

BANA BEKRİ MUSTAFA'NIN EVİNİ SÖYLE
Bekri Mustafa, bir gece her zamankinden daha çok sarhoştur. Düşe kalka evinin yolunu tutar; sokağı bulur fakat evi bir türlü bulamaz.
O sırada sokaktan geçen birini görür ve sorar: 
-Bekri Mustafa'nın evi hangisidir? 
Adam bakar önce bir ve şaşırır:
-Ya Bekri Mustafa sensin zaten; yoksa benimle alay mı edersin? der.
Bekri Mustafa:
-Ben seninle alay filan etmiyorum, sana Bekri Mustafa kim diye de sormuyorum ki, evi nerede diye soruyorum. Onu söyle bana!

**

FARK NEREDE?
Bekri Mustafa'ya sormuşlar: 
-"İyilikle güzellik arasında, ne fark vardır?"
Bekri cevap vermiş: 
-"İyilik ispat ister, güzellik istemez... Gözle görülür..."

**

RAKI MI İKRAM EDECEKSİNİZ?
Yine içki yasağı olduğu günler. Bekri Mustafa'yı yakalayıp Kadı'nın karşısına dikmişler. 
Kadı sormuş: 
"İçki kullanır mısın?"
Daha tam olarak ayılmamış olan Bekri, birden heyecanlanmış: 
"Ne o, yoksa ikram mı edeceksiniz?"

**

SANA ÇALACAK BİR ŞEY KALMADI
Bekri Mustafa her zaman tartıdan çalan mahalle bakkalını kara kara düşünürken görünce, sormuş: 
-"Hayrola kara kara ne düşünüyorsun böyle?"
-"Hiç sorma" demiş bakkal, "Hırsızlar dün gece terazi ile dirhemlerimi çalmışlar."
Bıyık altından gülmüş Bekri: 
-"Vah vah" demiş, "Demek sana çalacak bir şey kalmadı."

( Bekri Mustafa Fıkralarına Güler Misiniz? başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 14.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.