DÜĞÜNDEN DÖNDÜĞÜN HALİNİ DE BİLİRİM
Nasreddin Hoca, akşam evine döndüğünde hatunu onu suratı beş karış karşılamış.
-O ne surat öyle hatun? Yine asılmış...
-Halamın komşusunun kızı öldü. Baş sağlığından geliyorum. Göbek atacak halim yok ya.
-Aman hatun, demiş Hoca. Ben senin düğün evinden döndüğündeki halini de bilirim.

**

YEMESİ KOLAY OLSUN
Timur'un defterdarı hesapta bir yanlışlık yapar. Bunun üzerine Timur çok kızar ve o defterdara kağıtları yedirir, işten de kovar.
Yerine Nasreddin Hoca'yı defterdar alır. Nasreddin Hoca, hesapları yufka üzerine yapmaya başlar. Timur, durumu görünce haliyle sebebini sorar.
Cevap da tam Hoca'dan beklenildiği gibidir:
-Yemesi kolay olsun diye Hünkarım!

**

O KADAR GÜZEL OLSAN HATİM İNDİRİRİM
Nasrettin Hoca'ya karısı bir akşam:
- Sen benim yüzüme bakarak sadece besmele çekiyorsun, demiş.
Hoca:
- Eee ne olmuş ki?
Karısı:
- Halbuki imam efendi karısının yüzüne bakınca Yasin-i Şerif okuyormuş.
Hoca gülmüş:
- Senin yüzün o kadar güzel olsa, ben hatim bile indiririm.
( Seçmece Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 17.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.