BİRİ EKSİK
Temel için kız istemeye giderler.
Temel'in babası kızı istedikten sonra kız babası sorar: 
- Oğlunuzun sigara , içki , kumari var midur?
Temel'in babası cevap verir :
- Hepsi var, bir tek karı eksik …

**

OĞLAK BÜYÜDÜ TEKE OLDU
Bir gün Nasrettin Hocaya burcunu sormuşlar.
Hoca :
-"Tekedir" demiş.
-"Aman hocam, nasıl teke olur? Daha önce sorduğumuzda Oğlak demiştiniz?" demişler.
Hoca da:
-" Ben doğalı 70 sene oldu, oğlak büyüdü teke oldu" demiş.

**

YAKINDA TAZIYA DÖNER
Nasreddin Hoca cimri Subaşı'yı hiç sevmezmiş. Bir gün Subaşı Hoca'ya tazı ısmarlamış.
- Hoca efendi, senin tanıdığın çoktur. Bana bir tazı bul. Tavşan kulaklı, karınca belli olsun.
Bir kaç gün sonra Hoca, tombul bir sokak köpeğinin boynuna ip takıp Subaşı'ya götürmüş.
Subaşı kızmış : 
- Hoca efendi, ben senden ince belli tazı istedim, sen ise kocaman tombul bir sokak köpeği getirdin! demiş.
- Merak buyurmayın demiş, Hoca. Nasıl olsa sizin yanınızda bir aya varmadan tazıya döner.
( Oruç Baba'dan Güldüren Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 17.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.