Ne güzel bir şarkıydı çocukluğumuzdan kalan Ali Baba'nın Bir Çiftliği Var. Çiftliğinde kuzuları var meee meee diye bağırır çiftliğinde Ali Baba'nın. Ali Babanın bir çiftliği var, çiftliğinde eşekleri var Ai Ai Ai diye bağırır, çiftliğinde Ali Babanın... Ali Baba bu çiftliğinde her çeşit hayvan bulunur bilirsiniz. Horozundan tut da, kedisine, köpeğine kadar...


Duydunuz mu Ali Babanın çiftliğinde bir de öküzler varmış. Bu öküzlerin yalnız değişik bir özelliği var, bunlar iki ayaklı öküzlerden... İnsanlık yanlarından yörelerinden geçmediği için, iki ayaklı öküz olarak adlandırılıyorlar... Baş Öküz Bey kaçmış gitmiş Uruguay diye bir ülkeye... Hanımı memeliyi de boşamış. Hanımı memeli neyse göz altına alınmış da binlerce kişinin üzerilerinde ahı varmış...


Yirmi yedi yaşında öküzlük mertebesine ulaşmak o kadar kolay değil. Her öküz beceremez yani bunu... Kartlaşmış bir öküz. Kim bilir belki de önümüzde ki Kurban Bayramında da kesebilirler bu iki ayaklı öküz biraderi ve yanındakileri... Kestikten sonra derisini nereye bağışlarlar ki onuda bilemedim. Belki derisini davul yapımında kullanıp müzik dünyamıza katkıda bulunabilirler...


Nasıl böğürür ki acaba bu öküz kesilirken... Beee Beeee Beee diye mi bağırır artık bilemiyorum... Bu öküz arkadaş bundan sonra ki hayatının, parası da var ya haspanın, rahat geçeceğini filan zannediyor da olabilir. Çok sıcakmış Uruguay denen ülke... Eee bu arkadaşta yıkanmayı pek sevmiyormuş, hep de cenabet gezermiş, o zaman da kafasında, yanında yöresinde bitler mitler oluşunca, geride kalan borçlarını da biriktirip, biriktirip bitleri, Bitcoyin ile ödeyecekmiş... Helal olsun vallahi ne kadar alicenapça bir davranış...


Ali Babanın çiftliğinden kimseye zarar gelmediyse de bu öküzün çiftliğinden seksen bine yakın kişi perperişan olmuş durumda... Bebek yüzlü de, masum görünüşlü de bir çocuk. Görünüşüne aldanmış tabi bizim saf ve temiz vatandaşlarımız... Uruguay nereee Türkiye nereee... Orada da arkadaş müteahhitlik yapacakmış. Yapsın bakalım. Nasıl olsa para götürdü ya dünya kadar, Uruguay ekonomisi de düzlüğe çıkar onun götürdüğü parayla...


Ne ince bir davranış ''Geçmiş olsun'' deyip sayın Çiftlik Bank mağdurlarını aklından çıkartamadığını, gece uykularının kaçtığını da belirtmiş beyzademiz... Seksen bin mağdurun en az elli bin tanesi de sırayla sabaha kadar rüyalarına giriyormuş her gece... Ertesi gün de geri kalan otuz bini tekrardan giriyormuş rüyalarına... Bak sen, demek ki rüya da görüyor karata. Kim bilir belki de yakında rüyaları kabusa da dönüşebilir... Eskiden bir Banker Yalçın'ımız vardı, öldü gitti rahmetli... Parsadan vardı, Sülün Osman vardı... Herhalde arkadaş ''Türkiye'ye bir kaç tane dolandırıcı az gelir bir de ben çıkayım da dolandırıcılarımız ne kadar az ya da eksik demesinler.'' diye içinden geçirmiş belli ki... Bebek Yüzlü dolandırıcı ananın ak sütü gibi hel..... ne helali yahu haram zıkkım olsun da karnında paralansın o haram paralar, nefes bile alama, tuvalete bile çıkama... 

( Ali Baaabanın Bir Çiftliği Var Çiftliğinde Öküzleri Var başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.