BAL İLE SİRKE UYUŞMAZMIŞ
Bir gün Nasrettin Hoca'ya;
- Hocam bal ile sirke uyuşmaz derler. Öyle midir? Diye sorarlar.Hoca: 
- Neden uyuşmasın? der ve gider yarım okka bal yer, yarım okka da sirke içer. Yüzünün yemyeşil olduğunu görenler sorar:
- Bal ile sirke birbiri ile anlaşamadı değil mi Hocam? 
Hoca hiç mertliği elden bırakmaz:
- Yoo, onlar anlaştılar anlaşmasına da, şimdi beni aradan çıkarmaya çalışıyorlar.

**

KARINDAN KORKUYOR MUSUN?
Adama sormuşlar:
-"Karından korkuyor musun"?
-"Niye korkacakmışım yahu; bulaşıkları, çamaşırları yıkadım, ütüleri yaptım, yemeği pişirdim, camları sildim, toz aldım ve çocuğun bezini değiştirdim.... İşini yapmayan korksun"


**

RÜYA TABİRLERİ
-Kocacığım, gece rüyamda ne gördüm biliyor musun?
-Ne gördün hayatım?
-Akşam gelirken elinde çok güzel bir paketle geliyorsun.
--Eeeee..
-Ben de paketi sevinçle açıyorum ve içinden "inci kolye" çıkıyor! Sence bunun anlamı ne olabilir?
-Bu akşam anlamını öğrenirsin hayatım..
Akşam olur, adam güzel bir paketle eve gelir..
-Kadın çok heyecanlanır, sevinir ve paketi açar;
Kutunun içinde bir kitap vardır ve üzerinde "Rüya Tabirleri" yazmaktadır.

( Fıkraları Seçmek Oruç Baba'dan Gülmek De Sizden başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 18.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.