Kadın paspasla odaya girdi. Kız bilgisayarın başındaydı. Kadın yeri silmeye koyuldu. Sağa sola fırlatılmış kıyafetler ayaklarına dolandıkça ofluyor bir yandan da topluyordu. Kızı oralı olmadı. Kadın pencere dibine geldiğinde cam kenarında ki akvaryum dikkatini çekti. Japon balığı ters dönmüştü. Akvaryumu aldı. “Bu ne hal!” Kız mırıldandı. “Ne olmuş?” Kadının beynine kan sıçradı. Akvaryumu sertçe masaya vurdu. Gözleri kızarmış sesi titriyordu “Deminden beri ne yapıyorsun!” Klavyeye su gelince kız sitem etti. “Anne az bir müsaade etsen. Çiftliğimi geliştiriyorum.” Kadının gözlerinin önünden laptopu duvardan duvara çarptığı, kızı saçından yakalayıp yerde sürüdüğü geçti. Öfkesini yuttu. Paspasını alıp odadan çıkarken kız seslendi. “Süt ısıtır mısın?” “Çiftliğinden göndersinler!”

( Sanma Ki Sanal başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 19.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.