PARAYI NERENDEN ÇIKARACAKSIN?
Adamın biri çırılçıplak koşup taksiye biner.Taksi şoförüne gideceği yeri söyler.
Taksici "tamam" der ve sürer arabasını.Yolda giderlerken şoför ikide bir dikiz aynasından adama bakar. Buna sinirlenen adam:
-"Ne bakıyorsun,hayatında çıplak adam görmedin mi?" der.
Şoför adama bir daha bakar ve şöyle der:
-"Yok abi!..Ondan değil, ben parayı nerenden çıkaracaksın onu merak ediyorum...

**

SAHİBİNE BİLE FAYDASI YOK
At nalının insanlara uğur getirdiğine inanan biri, Hoca’ya sormuş:
- “Hocam, at nalı insana uğur getirirmiş, evin kapısına assak günah olur mu?” 
Böyle hurafelerin dine aykırı olduğunu her zaman anlatan hoca, bu sefer farklı bir yolla cevap vermiş:
- “Eğer uğur getiriyorsa, asabilirsin. Ama bence getirmez. Çünkü atlarda bir değil, dört nal olmasına rağmen şimdiye kadar bir faydası olduğunu görmedim, aksine akşama kadar yediği kamçının, taşıdığı yükün ve koşturulduğu yolun hesabı yoktur.”

**

AYRILDIĞIM EŞİM VE ANNESİ İÇİN
Sevgililer gününde, bir radyo canlı yayında istekleri yerine getirmektedir:
-"Ayrıldığım eşim ve annesi için bir şarkı istiyorum " der bir erkek dinleyici.
Kadın spiker,
-"Ne kadar güzel, ne kadar medeni bir davranış. Ayrıldığınız eşiniz ve annesi için bir istek yapıyorsunuz. Sizin davranış ve tavrınız herkese örnek olmalı"  der ve her türlü övgüyü yaptıktan sonra :
-"istediğiniz şarkı nedir? " diye sorar.
Adam, boğuk ve soğuk bir sesle isteğini söyler:
-"Elalarını,elalarını,Allah versin belalarını"
( Oruç Baba'nın Seçtiği Fıkralara Güler Misiniz? başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 20.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.