Gizin ilahı aşk.

 

Seyrinde ölümün, sırça köşkü çiçeğin.

 

Haznemde diri yalanlar, sen, ölümlü gece. Fıtratın biteviye örselendiği o geçit… yarım yamalak sevdaların başşehri özlem.

 

Suruna yankılar sundum, ömrün batılına astım dünümü ve ödedim kefaretimi şimdi güncemi yazıyorum İlahi Aşkın devasa coşkusuna nail bir özne değil sadece üstelik ve bilinmezin sayacının takılı olduğu ilahi bir hece olmak istiyorum.

 

İstediğim kadar gerçeğim.

 

Gerçek olduğumun bilincinde kor bir hülyayım yine ismimin imine takılı bir bağnaz heceden ayrık düşlerimin de yalancısıyım.

 

Yalanın batsın sen, şer.

 

Aşkın hitabesinde saklı sen göğün uzvu onca buluttan alacaklı, onca nemden kaygan yüreğin isine vakıf kör bir lehçenin girizgâhında demliyorum dünsüz yarınları sonramda saklısın madem, diyenlere itibar etmeden kurcalıyorum aklımın kepenklerini.

 

Dirilmeliyim hemen.

 

Dinginliğimi alın benden.

 

Sivrildiğimi yok saysın melekler.

 

Sivri dilimin ne maruzatı olabilir ki hele ki söz konusu gizin teğet geçtiği nida yüklü bir söylemse.

 

Kanımı içmeliyim. Çok açım.

 

Sonumu yazmalıyım. Başı hep dik, bağrı yanık kuytudaki o kuştan bile acizim.

 

Gözlerinde gördüğümü çaldılar benden.

 

Bende olduğunu düşündükleri ne ise savdılar sıralarını.

 

Girift bir hece belki de maruzatım.

 

Dip dibe konuşlu olduğum hüzünden sızan irini sürebilirim göğün deliklerine. Karadan bozma her renk aslında siyah zümresi renklerin düşkün zulmüne efkârın belki kayıtsız iblisin yine tırnaklarını kırdığı, kemirdiği sonra da lav ettiği düş izlekleri.

 

Matemin dibine vurdum. Lanet olsun geceye.

 

Sevinin hükmüne varmıştım oysa.

 

Nereden sevdim ki?

 

Sevmeyi dilemedim sevilmek zaten talebim olamaz.

 

İstem dışı duygularımın kurbanıyım, bir kumrunun tahtına talip şahinim.

 

Ölü bir böcekten çaldığım leş ile besledim iblisi ve kâhini.

 

Fallardan uzanan yollardan geliyorum.

 

Ölümü dirilttiğim gerçeği ile yaşamayı kör nokta bildim bir ömür.

 

Dilimde acı, yürekte vurgun, şiirler suskun.

 

Şiar bildiğimi gömmekle tehdit ediyorlar ama gömemezsiniz İlahi Aşkın coşkusuna kapılmış bu faniden kurtulamazsınız asla.

 

Sevgiyi lav edenlere son sözüm.

 

Aşkın hitabında sürünmek özlemim.

 

Takatim kalmayana dek teklerken kalbim, çalıntı yüzlerinize çizin kötünün eşkâlini ve önce aynaya bakın ta ki ayna kırılmazdan önce.

 

Kırıklarımla kesin bileklerinizi.

 

Bilediğiniz kötülüğü için tek seferde ve serilin serdiğiniz zulme, yansıyan münafık gölgenizden haz etmediğim gerçeği ile direndiğime direnç gösteremeyeceğiniz gerçeği ile savrulun tek seferde ve soluyun dilediğinizi, sorgulayın duygularımı.

 

Benliğimi tımar ettim bu gece.

 

Kaygan zeminlerde yürüdüm bir ömür.

 

Ne kaypak oldum ne de yanlı.

 

Sevdiklerime asla dokunamazsınız yeter ki zuhur etsin İlahi Adalet bir an evvel.

 

Öldürdüğümü de bilin içimdeki laneti.

 

Ölü gömücü kâhinlerden sorun beni.

 

Beklemedeyim.

 

 


( Sevdiklerime Asla Dokunamazsınız başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 25.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.