Yazmak için geç kaldığımı söyleseler de hiç yılmadım.
Daha çok çalışarak hiç olmazsa yazamadığım zamanların bir kısmını telafi etmek amacıyla daha çok çalıştım.
Bu işi para kazanmak amaçlı yapmadığımı söylemek isterim. Zaten birçok yazar bilir ki; Kitap yazarak para kazanamaz insan.
Yazdıklarımı basmaya karar verince; hep hayalim olan yardım kuruluşlarına bağışta bulunmak istedim.
Şu an bir işe yaramanın mutluluğunu yaşıyorum.
2017 Nisanda Zengin yayıncılıktan çıkardığım İMERA FERAM şiir kitabımın gelirinin bir kısmını ŞEHİT AİLELERİ DERNEĞİNE bağışlayacağımı söylemiştim. 
1. Baskı bitti ve bugün bankaya gidip payıma düşeni IĞDIR ŞEHİT ve GAZİ AİLELERİ DERNEĞİNE yatırdım.
Yade yayıncılıktan yeni çıkan makale ve araştırma kitabım KÖŞEYE SIKIŞANLAR'ın gelirinin da bir kısmını TSK GÜÇLENDİRME VAKFI' na yatıracağım, hafta sonu ilk imza günümü Iğdır'da gerçekleştireceğim inşallah.
Bundan sonra roman gelecek. Onun da gelirinin bir bölümünü MEHMETÇİK VAKFI'na aktaracağım.
Umarım yerini bulur.
ALLAH ONLARDAN RAZI OLSUN.
Bunu yaparken amacım öncelikle arkadaşlarımın dikkatini çekmek. Herkes yapabilir bunu ve benim duyduğum bu huzuru duyabilir. 
Ayrıca kitaplarımın ilk sayfalarında belirttiğim sözümü yerine getirmiş oldum.
Yardımlaşırken verilenler kayıp değildir, günü geldiğinde maddi ya da manevi mutlaka daha fazla kazanır insan.
Şimdi, kitap çıkarmayı düşünen arkadaşlar 
"HAYDİ SİZ DE ESERİNİZDEN ELDE EDECEĞİNİZ GELİRİN BİR KISMINI HAYIR KURUMLARINA BAĞIŞLAYIN!"
Başarı ve mutluluk her zaman sizinle olsun.

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Bir İşe Yaramanın Mutluluğu başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 28.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.