Sen anlamıyorsun diye anlamak yalnız mı kalacak sandın, en anlamadığın anda karşına çıkacak, anlamanın şaşkınlığıyla seni yıkacak.

 

Bilmiyorsun, biliyorum diye hava atıyorsun, hava atarken de arkanda hava kaçırarak ortalığı kokutuyorsun.

 

Sen güzele sahip olmayınca çirkin dersin, güzel seni görmeyince üzülür sanırsın, nasıl beni görmez diye kabarırken, yanından geçer bakmaz sana, birden balon gibi patlar sönersin.

 

Nefret etme bu nefretinle yaşayamasın, az çalış yaşayacağın bir güzel hayatın olsun. Nedir her gün ıstırap kendine eziyet çile usanmadın mı artık?

 

Kimseyi sevmiyorum diyorsun da, bunca insandan nefret ediyorsun, bunca güzel insan sanma ki seni fark etmedi, hoşgörü içinde seviyorlar seni acıyorlar sana, fark etmiyorsun sen aptal.

 

Can sıkılır elbet, baksana arkadaşın canın üstüne oturmuşsun saatlerdir, arkadaşın can ezilmekten sıkıldı, kalk az kucakla da öyle sık rahata ersin.

 

Kavga ederek buzları çözemezsin/eritemezsin az gülümse ısıt onları çözülür erirler, istersen bir dene.

 

Çözmek kolay olsaydı formüller işe yarar hayat bu kadar saçmalıklarla savaşla olmazdı, boş işle uğraşan insan boşla uğraşmazsa her şey anında çözülür, ama çözmeyi isteyen yok Cumhurbaşkanımızdan başka, helal sana…

 

Çözmek nedir saçmalıklarımı çözmek, saçı birbirine dolaşan kızın saçını mı çözmek? Yoksa birilerinin hayatını çıkmaza sokarak, çözümü yok ederek yıkarak, çözümsüzlüğü sunmak mı çözüm? Bakın etrafınıza az ne demek istediğimi anlayın.

 

Sözleri fazla uzatmayın orta yerinden kopabilir, esneyen bir ucu gözünüze değerek acıtabilir ya da kör edebilir. Kısa ve öz anlaşılır olsun bu yeter.

Mehmet Aluç 

( Kavga Ederek Buzları Çözemezsin/eritemezsin Az Gülümse Isıt Onları Çözülür. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.