Özür Dilerim...

Gecenin ardı sabah olsa da gün aymıyor artık
Tüm güzelliklerle iyi niyetlerimizi geceye bıraktık
Güzel sevdik, hep yandık ama asla sevilmedik
Nasılda tükettik iyi niyetlerimizi
Yitirdik insanlığımızı ve tüm güzellikleri
Asla gelmeyecek güzel günler hayalleri kurarken
Aşkın masumiyetini dostluğun güzelliğini
Tükettik…

Hayata bir özür borçluyum;
İstediğim gibi olmayan her şeyin suçunu hayatın omuzlarına yükledim.
Olmayan iyi şeylerin tamamı için seni suçladım. Sanırım buna hakkım yoktu özür dilerim sevgili hayat.
Sevdiklerimin tamamına özür borçluyum;
Benim gibi sevmenizi, fedakarca davranışlar sergilemenizi istediğim için özür dilerim. İstediğiniz gibi biri olmadığım için özür dilerim. Hep sizin istediklerinizi yapıp sizleri şımarttığım için, her kaprisinize boyun eğip sizi mutlu etmeye çalıştığım için de özür dilerim.
Kendime bir özür borçluyum;
Her gördüğümü insan sanıp insanca yaklaştığım için, her karşılaştığımı kendim gibi sanıp samimi davrandığım için, insanı insan gibi görüp gereğinden fazla değer verip onları kendimden önce tutup egoistçe davranmadığım kendimi hor kullandığım için kendimden özür dilerim.
Sözün özü dünyaya gelip insanca yaşamaya çalıştığım için insan kalabilmeye çalıştığım için üzgünüm. Üzülmemin bir faydası olmasa da üzgünüm. Zira elimden başka bir şey gelmiyor.
Şimdi gel gelelim gerçeklere
*İnsanı insan sanıp insanca davranmakla ben miyim suçlu yoksa bunu anlamayan sizlerde mi ?
*Sevgimin karşılığın da sevgi beklemekle benmiyim suçlu yoksa sevgimin karşılığını veremeyen sizler mi suçlusunuz ?
* Hiç durmadan sizleri anlamaya çalıştığım ve hiç anlaşılmadığım için üzgün olmam yorgun olmam benim suçum mu sizin suçunuz mu?
Esasen derdim suçu ispatlamak suçluyu aramak değil tek derdim gecici olarak geldiğimiz bu dünya da üzmeden üzülmeden insanca yaşamak. Beceremedim insan olarak kalmayı insanca yaşamayı artık derdim ne kimse tarafından anlaşılmak ne de mutlu olmak kimseye minnet borcum yok kimseden sevgi dilenmiyorum seven sever sevmeyen kendi bilir zorla değil ya.
Ne olursa olsun kimse dokunmasın ne bana ne yüreğime bırakın hayatımın kalan zamanını tek başıma kendimce yaşayayım kimseye ihtiyacım olmadığı gibi kimseye de zararım olmadan mutlak gerçeği huzur içinde beklememe izin verin sadece.

Mehmet Demirel

( Özür Dilerim... başlıklı yazı Kırık Mısral tarafından 2.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.