GİYİNEMEDİ
Temel ava çıkmış, ama hiçbir şey avlayamamış. Eli boş dönmemek için kasaptan bir tavşan almış. Fadime,
- Ha pu netur, soyulmuş tavşanı nasıl avlaysun? Diye sormuş. Temel:
- Sevişirken yakaladum, çiyinmeye firsatu olmadu vurdimm onuuu... Demiş.

**
VAKİT KAYBETME
Temel ile Dursun Amerika'da itfaiye teşkilatına girerler, yangın ihbarı alınır.  Çok katli bir binadaki kreşte yangın çıkmıştır. Aksilik bu ya, itfaiyeci merdiveni çalışmaz.
Temel yukarı çıkar. Dursun aşağıda kalır. Temel aşağıda bekleyen Dursun'un kucağına çocukları atmaya baslar. Temel atar, Dursun tutar, kaldırıma koyar.
Bir çocuk, iki çocuk, üç çocuk, derken beşinci zenci çocukdur.. Temel bırakır, Dursun yakalamak için kollarını açmaz. Çocuk paat yerde.
Tekrar at, tut kenara koy, tut at kenara koy. Temel yine zenci çocuk atar. Dursun yine tutmaz. Çocuk paat gene yerde..
Dursun yukarı bağırır: 
-"Yaniklari atarak vakit kaybetme.."

**
BABANIN SÜLALESİ
Çocuğun biri babasına sormuş :
-Baba biz nasıl olduk?
Baba cevap vermiş:
-Maymunlar türeye türeye biz olduk demiş...
Tabii çocuk babasının lafına inanmamış. Annesine “biz nasıl olduk” demiş?
Annesi:
-ALLAH Adem babayla Havva annemizi yaratmış, nesilden nesile biz olmuşuz, demiş.
Çocuk:
-Ama, babam maymunlar türeye türeye biz olduk, dedi
Anne cevap vermiş:
-O babanın sülalesi, bizi ilgilendirmez. 

( Bu Fıkralar Hem Güldürüyor Hem De... başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 3.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.