Hay Allah nasıl bir çıkarlar çatışmasıdır bu? Ne Ruslar ne de Amerikalı Dayımız Danıld bizleri paylaşamıyorlar... Hadeeee burada patriotlar ucuz, hem de sudan ucuz... Kampanya var patriotlarda... Yedi milyon sekiz yüz elli altı bin beş yüz altmış sekiz kupona verdiğimiz patriotların yanında bir de sıfır mercedes yani mersedes işte canım, onu da veriyoruz. Yeter ki S-400 leri almayın... Ruslar size S-400 lerin yanında Mersedes verebilir mi? Veremez, verse verse Lada verirler o da Mersedesin yanında araba mı yani Allah aşkına?


Arttıran yok mu yahu? Daha neler neler vereceksiniz bakalım. Hadi diyelim ki sizin patriotları almadık, yine ham mı yaparsınız bizi? Yoksa kulağımızı mı çekersiniz? Ya da oralar gelince bakanlarımızı mı tutuklarsınız, korumalara dava mı açarsınız?


Patriotlar da sene başı kampanyası var. ''İki patriot al bir patriot parası öde... Sonracıma nakitiniz de olmayabilir, ancaaak senin Danıld Dayın var... Verirsiniz kredi kartınızı otuza kırka elliye, yüzelliye, binelliye bile böleriz, olmadı ülkenizi böleriz...'' İşte böyle bunun adı Danıld sonunda S yok başında da Mac yok yani Hamburgerci Mac Danılds ile hiç bir alakası yok da yine de ham yapar adamı...


İyi de S-400 lerin yanında Ruslar da kasa kasa Rus Votkası vereceklerini söyleseler de bizim racona içki ters. Bizim milli içkimiz ayran, onun yerine matruşka bebeklerinden verseler daha iyi olur... İyi ölçüp, tartıp, biçmek lazım... Bana kalsa hiç almasak da o parayı emekliler arasında dağıtsak ne de güzel olur değil mi ya?


Sam Amca'nın iyi uykuları kaçmış belli ki... ''S-400 de füze mi yahu? Bizde daha ne füzeler var, gelin onlardan verelim size, canımız Türkiye.'' İyi de bizim can düşmanlarımızla iş birliği içindesiniz, buna ne demeli? ''Yok canııııım olur mu hiç öyle şey yapar mı hiç bunu Sam Amca?'' Vallahi görünen köy de kılavuz istemiyor. Kılavuzu karga olanında burnu boktan kurtulmuyor. Siz yine devam edin terör örgütüne kargalık yapmaya, devam edin... 

( S- 400 Almayın Patriot Yanında Bir De Sıfır Mersedes Verelim başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.