% 100 Düşünce Gücü Kitabından Alıntılar-4 

%100 Düşünce Gücü 
Yazarı:Jack Ensign Addington-Akaşa Yayınları 


Zenginlikle İlgili On Bir Yanlış İnanış: 

1-Zenginliğin şansa bağlı olduğunu düşünmek,yanlıştır. 
2-Zenginliği yalnızca para kazanma yeteneğine bağlı olduğunu düşünmek yanlıştır. 
3-Paranın kötü bir şey olduğunu düşünmek yanlıştır. 
4-Zengin olmanın günahkarlık olduğunu düşünmek yanlıştır. 
5-Cimriliğin erdem olduğunu düşünmek yanlıştır. 
6-Ekonomik sistemin hatalı olduğunu ve bu yüzden zengin olmanın imkansız olduğunu düşünmek yanlıştır. 
7-Zengin bir hayat sürmenin gelecek için para ve mal depolamak olduğuna inanmak yanlıştır. 
8-Zengin olmaya layık olmadığımızı düşünmek yanlıştır. 
9-Sefalette erdem olduğunu düşünmek yanlıştır. 
10-Hayatın bize karşı olduğunu kanıtlamak yolunda kendimizi feda etmek yanlıştır. 
11-Zengin olmak için kötü olmanın şart olduğunu düşünmek yanlıştır. 

-Ne zaman bir şeye ihtiyaç duysak bir boşluk oluşur ve bu boşluk ihtiyacın yerine getirilmesini sağlar. 
-Sadece beceriksizler ve başarısızlık bilincine sahip olanlar başarılarını sigorta etmek için başkalarından bir şeyler almaları gerektiğine inanırlar. 
-Sahip olduğumuzu akıllıca kullanmak,onu artırmak için yatırımlar yapmak bir erdemdir,cimrilik değil. 

KENDİNİ YÖNETME 

*-Ben zenginim(Bunu yüzlerce defa bilinçaltınıza yerleşinceye kadar düşünün.)Yoksulluk ve kaybetme düşüncesine asla yer vermem. 
-Sınırsız kaynak,ihtiyaç duyduğumda fazlasıyla donattı beni. 
-İhtiyaç duyduğumda bana doğru fikirler gelir. 
-Asla yalnız değilim.Yaptığım her şeyde benimle birlikte çalışan Sessiz bir Ortağım var.O içimde ve günün her anında benimle birlikte çalışıyor. 
--Geçmişle ilgili pişmanlıklarım,şu an için korkularım,gelecek için endişem yok.Sınırsız bir güç tarafından korunuyorum;İlâhi Zekâ tarafından yönlendiriliyorum ve Seven Varlık’tan güç alıyorum.Her şey mükemmel ve ben şükran doluyum.* 
(Bu telkinleri kendinize veriniz.) 
**
-Başımıza ne geldiği değil,ona nasıl tepki gösterdiğimizdir önemli olan. 
-“Kaymak kovasına düşen kurbağalardan biri korkuyla doluydu ve derin bir aşağılık duygusuna sahipti.Kaymağın içinde yüzmeye çalıştı,ama çok geçmeden vazgeçti.Kaymağın içinde nefes alamadı ve boğuldu.Öbür kurbağa ise bir yolunu bulup kovadan çıkacağını biliyordu.Boğulan arkadaşını seyrederken ”Bu benim başıma gelmeyecek!” dedi kendi kendisine.Sonra ön ayaklarını kovanın kenarına yerleştirdi ve arka ayaklarını çırpmaya başladı.Kısa zamanda altında bir tereyağı tabakası oluştu.Altındaki adayı hisseder hissetmez dışarıya atladı.” 

-“Adam her öğlen sandviçini çıkarıp “yine fıstık ezmesi!”der tiksinerek.Arkadaşı, fıstık ezmesini sevmiyorsa bunu karısına söylemesini tavsiye eder. Adam:”Karımı bu işe karıştırma, sandviçimi kendim hazırlıyorum.”der.

Emet Fox,diyor ki:”Şans diye bir şey yoktur.Hiçbir şey şans eseri olmaz.İyi yada kötü,yaşadığımız her şey değişmeyen,kaçınılmaz yasanın bir sonucudur.Ve o yasayı yöneten de SİZSİNİZ.” 

(Devam edecek...)
( % 100 Düşünce Gücü-4 başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 6.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.