Yok, yok bunları da okuduktan sonra kesin kanaat getirdim ki dünyanın bir numaralı mizah yeteneği olan insanlarının yaşadığı ülkesi Türkiye... Hemen soracaksınız nasıl bu kanıya vardın, neleri okudun da diye? İnternet'de dolaşırken ''Gelin arabalarında ki komik yazılar.'' diye bir başlık karşıma çıkmaz mı? Ben istedim bir göz Allah verdi iki göz... Hadi bakalım neler döktürmüş millet neler görelim?

En klasik biçimi ile plakayı kapatıp, ön tarafa evlendik, arka tarafa da mutluyuz çok bilinen bir yazı zaten. Tutmuş adam ''Mutluyuz'' yazısının üstüne, ''Sıra Babamda'' yazmış. Sırayla mı oğlum bu işler yoksa parayla mı? Yine lüks bir arabanın arkasında yeni evlenen çiftin ilginç yazısı ''Reklamlar bitti film başlıyor.'' Hmmm demek ki acaba bu evlenenler sahne ya da sinema dünyasından mı ? Bilemedim vallahi de...

Yurdum insanının aklı çok pratik gerçekten ''Bir dilek tuttum kabul oldu.'' yazmış arkadaş. Hemen anlamışsınızdır tabi evleneceği kızın adı Dilek, arkada da D harfi görünüyor... Yahu ben ne diyeyim size sayın vatandaşlarım. Ne çok sevilmiş gelin hanım ki arabanın arkasına ''Bütün sülalem bu kıza aşık.'' yazmış... Aman ha aman sonra araları bozulmasında sen yine de dikkat et canım kardeşim... Başka bir zeka örneği daha ''Evleniyoruz mutluyuz yetmiş iki milyar borçluyuz.'' Sabancıların ya da Koç'ların gelini ya da damadı değilseniz tabi ki borç ile harç ile evleneceksiniz canlarım benim. Hem ne demiş atalarımız ''Borç yiğidin kamçısıdır.'' Çalışır bir şekilde ödersiniz. Ev kuran ile ev alana da Allah yardım edermiş, unutmayın sakın...

Herkes bir ömür mutlu olmak için evlenir tabi ki... Biz bir müddet sonra ayrılırız diye evleneni hiç görmedik şimdiye kadar. Arkadaş da yazmış arabanın arkasına ''Allah ayırmadıkça kullara o şansı vermiyoruz.'' Ne güzel mutlu olun siz hep hemi... Muziplik vatandaşımın her tarafından fışkırıyor maşallah adam yazmış plakaya ''Üzülmeyin kızlar bekar kardeşim var.'' Tamam da bakalım senin kardeşin o kızları beğenecek mi hemen öyle?

Aşk bu bazen konuşturur adamı, bazen de şiir yazdırır, kimi de mani dizdirir... Belki de bir büyü aşk. ''Feci büyüledim hala etkisinde.'' yazmış biri de son model gelin arabasının plakasına... Fanatik bir futbol meraklısı da döktürmüş plakaya ''Bir gülüşü var sanırsın Beşiktaş sahaya çıkıyor.'' Gelini de Beşiktaşlı yaptıysan ne mutlu sana dostum...

Hanımların kod adı ev de çoğu kere İçişleri Bakanı diye de geçer. Hemen yazmış arkadaş lüks arabasına ''İçişleri Bakanını aldım hükumeti kurmaya gidiyorum.'' Nasıl bir güçlü hükumet bu öyle gensoru ile filan düşüremezler billahi... Koalisyon yok, tek parti hükumeti ölene kadar... Darbelere marbelere de dikkat etmek lazım... Alem bu Merve ile Reşat'da aynen yazmış arabasının arkasına ''Bir bis krem verdim kandırdım.'' Geç sen onları bir kalem dostum, öyle kolay kanar mı Merve bir bis kreme belli ki o sana, senin gözlerine bir de sözlerine vurulmuş...

Benden söylemesi evlenecek genç bayanlar ve genç erkekler. Plakaya eskisi gibi sadece öne ''Evlendik.'' arkaya da ''Mutluyuz.'' yazılarının modası çok geçti, peşin peşin diyorum. Şimdi bu yukarıda sizlere bahsettiğim yazılar daha revaçta. Siz yaratıcılık yapın kendiniz esprili başka yazılar bulunda milletinde ağzı bir karış açık kalsın... Mutluluklar sizinle olsun... 
( Alem Bu Evlenenler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 7.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.