**** Günler aydınlanıyormuş .Ama zifiri karanliklardayım özleminle. Sensin benim dünyam,bu dünyada yaşasın elalem.


**** Hangi tezgahta akşam pazarında satılacaksın kelepire kim bilir !


****  Özlemler beline dolandı gecenin. Öksüzlük ve yetimlikler büyüdü bir köşesinde garipliğin.


**** Gittikçe koyulaşan gecenin karanlığı perçinlemekte hüznü bulutlara.


**** Sayende unuttum ben üç mevsimi yıllardır. Bir baharı yaşadım o gözlerinde hep.


 


**** Yeni buldum daha bende ki beni. Oysa gözümü açtığımda buldum seni.


**** Sus,konuşma hiç... Gözlerime bak yeter. Duyarım !


**** Tedavülden kalkmak üzere olan bir ömrün eyvallahımı olur ona buna ah be gülüm.


**** Öyle mangal partileri yapıp paylaşamam ortalıkta. Gel istersen yüreğimdeki mangala.ustune birde çay demlerim sana.


**** Ne tıngır mıngır ninniler ne de agular duymadım hiç zamanın beşiğinde sallanırken. Davul sesi hep , itiş kakışlar. Hasret kalmis huzura yorgun yüreğim


**** Hangi vaktin hüzünleri yerleşti gözlerine ?


**** Kırık dökük yaşamlarYüreğimde yıllarca...


**** Hayaller úsüdü sığınaksız .


**** Bu şehirmi saklıyor beni kırık sızı dolu yüreğimle; yoksa benmi saklanıyorum ıssız sokaklarında.


**** Ağlayıp durma gece yarısı. Uzat martı ellerini ısınsın avuçumda.


**** Daha çok yaşasın diye sana bırakıyorum yüreğimi.


**** Geçip giden onca yılların yasında yüreğim ; soğuk Kasım' da. Nasılda akmakta gözyaşları.


**** Sen ; sessizliğimin sığınasın.


**** Koca koca ömürlerin; birgün bir varmış , bir yokmuşa yerini bırakacak olmaları var ya **** Çocuksu mutlulukları solgun ilkindilerin izbe sokaklarında yitirdim bilmeden. Siyah bir şalla omuzlarım çökerken hiçbir şeye aldırıp bozmadım oyun keyfinden.


**** Susta izin ver seni anlatmasına. Mavili huzurun kanatlarında ...


**** O yureklilerden cesur biri elini sallasa yıkılır ellisi. Seveceksen 0yle seveceksin Deli gibi




 


 


 Bir yağmur yağsa

Şöyle dolu dolu
Islansam iliklerime kadar
Silip süpürse
İçime işlemiş seni

Ve tenime sinmiş kokunu

( Yaşam Heybemden - 102 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 9.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.