* Görev aldıkları vakıf, dernek ve benzeri kuruluşlarda siyasi kazanım ve hizmet içinde olanlara prim verilmemelidir.


** Şahsi çıkarları için çeşitli maskelerle ; çeşitli yardım ve dayanışma derneklerine sızanları bünyelerinde barındıranlar vebal altında kalmaya mahkumdurlar.


** Zaman; bir ihtiyara varmaktır sonunda.


** O kadar rahat, vara yoğa kalp kırıyoruz ya, işte onlar sırat köprümüz olacaktır..


** Ahlak ve insanlık karaborsa ! Rezillik , kötülük açık arttırmada. Yağ be kar yağ ; beyaza boya her yanı... Erisin seninle pislikler. Akıp gitsin o geldiğimiz kara toprağa...


** Herşeyi ve herşeyden kıskanarak sevgiyi ifade etmek; sadece bir maskedir.


** Çift soluklu bazısı...iki kere õlüm var . İşte alın yazısı.


** İlk günden daha büyük ve bitimsizdir bazı sevdalar. Düğün dernek vardır her nefeste.


** Nefsini kontrol ve ıslah edemeyenler; rezalet ve kepazelik yaşamaya mahkumdurlar.


** Zamanın beşiğinde sallanıp giderken ömürler ; ninnilerle uyutur insanı meşgaleler.


** İzin vermeli teselli kanatlarına yüreğinde insan. Çırpınışlarını terketmeli mavisine huzurun.


** Ne pahasına olursa olsun hüznün gölgelerini barındırmamalı yüzünde insan


** Şuur altına ekilen şeyleri yaşar insan.


** En büyük armağan yokken var olmaktı. O halde bir kere daha rahmetle soluklanarak şükretmeli insan.


** Önceden beyaz atlı prensini bekleyen kızlarımız; şimdilerde indiler sahaya. Ve gördüler ki etraf yılkı atlarının üzerinde kara şövalyelerle dolu. İşte değişen evlilik yolu.


** Hayattan çaldığımız her günün bedelini bir gün ödeyecek olduğumuzu unutmamalıyız.


** Muhafaza edilemeyen sıkça kulvar değiştiren sevgiler ucuzdur.


** Zamanında ve yerinde ifade edilmeyip; yarınlara ertelenen sevgilerin değeri azalır.


** Bazen öyle yorgun, çaresiz ve bitik görürsünüz karşınızdakini ki; göçsün gitsin ebediyete dersiniz içinizden.


** Mesele; birlikte yola çıkmaya karar vermektir. Sonrası; yol nereye götürürse sonuna kadar gitmektir.


** Şans denilen meret ucu açık , onlarca olasılığı olan bir kavramdır.


** Herkesin iç dünyası şahsa münhasırdır. Onun bir kısmını bile keşfedenler özel insanlardır.


** Bir insanın bir şeyi neden, niçin yaptığını bilmeden suçlamayınız.


** Gönül yoksulluğu en büyük bir kayıptır.


**Gördüklerini yüreğinde hissetmektir mesele.


** Kendi irademizle aldığımız kararlar kaderimizdir.


** Evlilik ; son nefese kadar el ele, iyi de kötüde dayanışma içinde sürdürülecek bir gönül yolculuğudur.


** Yaşam ; ringde boks yapılarak değil, pistte vals ederek yaşanılırsa doyumsuzdur.


** Temeli saygıyla atılmamış sevgiler bir gün çökmeye mahkumdur.

( Yaşam Heybemden -105 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 10.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.