Başkan rolü oynayan Sam Amcanın yeğeninin attığı bir twit dünyayı karıştırmaya yetti... ''Füzeler Geliyor.'' diye işkembeyi kübradan twitt sallayan Jandarma Başçavuşu Trumph Emmi borsaları tepetaklak edip, ülke paralarının dolar karşısında yerle bir olmasına neden olduktan sonra çark etti ve silahsızlanmadan bahis etmeye başladı... Sanki arkadaşına, bir dostuna twit atıyor...

Arkadaş, bu Sam Amcanın yeğeni sanırım hepimiz ile dalga geçiyor. Kendi ülkesinde bile pek de fazla sevilmeyen bu Jandarma Başçavuşu ''Ben varım bu dünyada benden habersiz kuş bile uçmaz.'' demeye getiriyor... Kuşlar da herhalde başka bir tarafları ile gülüyorlardır bu beyefendiye... ''Biz uçarız da kardeşim senin ruhun bile duymaz.'' diye cevap verebilirler...

Sosyal Devlet olmaktan çok seneler önce çıkmış bir Sam Abi, Sam Dayı, Sam enişte, ay pardon Sam Amca var, diyecektim yahu, kafam karıştı... Silahlanmaya, füzelere harcadığı milyar kere milyar dolarları, dünyada ki açlığı ve fakirliği yok etmek için harcasa, hem diğer dünya ülkeleri gözünde itibarı artacak, hem de az da olsa sevilmeye başlayacak. Ama nerdeeee!

Sanırım bu Sam Amcanın çok sevdiği yeğeninin çok da takipçisi varmış Twitır da ... İşi gücü bırakmış, varsa yoksa sosyal medyada zaman geçiriyormuş. İyi de dostum, sevgili Sam Amca'nın sevgili yeğeni Danıld birader, tweet atmaktan fırsat bulup da arada sırada da ülkeni yönetmeye kalksan fena olmaz diyorum hani... Sosyal Medya seni bayağı asosyal yapmış belli ki...

Hep Twitter hep Twitter arada Face de paylaşımda yap dostum. Aman ha aman, dünya dört gözle senin Face ve Twitter mesajlarını bekliyor... Bütün dünya milletleri ellerini açmış semaya Danıld Amca'ya dua ediyor. Yok canım, iyiliği için değil, iyiliği için değil, o duanın başına bed kelimesini eklediniz mi beddua oluyor... Herhalde Sam Amcanın yeğenine ''Allah iyiliği versin diyecek halimiz yok.'' Dünyayı bu kadar stres ve sıkıntıya soktuktan sonra değil mi ama? 
( Sanki Arkadaşına Twit Atıyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.