** Her an sonrası bilinmeyene yolculuk eden insan; neyin hesabında olabilir ki !


** Umutsuzluklar çoğu zaman umudu da içinde taşır.


** Kumpas zeki insanların kurduğu ahlaksız bir tuzaktır.


** İnsan bazen öyle hale gelir ki; karşısındakilerin söylem ve davranışlarının hükmü olmaz.


** Oyun içinde oyun uygulayan; kendi tuzağına düşer eninde sonunda.


**Hayat ne ki ? Bir nefeslik, bir göz açıp kapamak. Onun için her müsibete eyvallah, başım üstüne. Yuh olsun pes edene.


** Eskim yoktur benim. Dağıtarak gelmisimdir.


** " sübhanallah ! " dediğimde varlığımın elimde olmadığını bilirim. Hep noksan ve karanlık yanlarım gelir aklıma.


** Etrafına sosyal izalasyon duvarı ören insan sadece anılarını yaşar.


** Hayaller üretip umutlara koşmak için çocuk olmak varmış şimdi.


** Attığımız nutuklara değil , o konudaki yaptıklarımíza bakar çocuk.


** Nefsi körletmekle , sahip çıkmak farklı şeylerdir.


** Nelere mecbur olduğunu bilen insan sorunlarla daha iyi baş eder.


** Beynimiz gerçekle hayal edileni ayırt edemez. O itibarla; yoğunlukla düşünülen şeyleri yaşamak olasıdır.


** Nasıl isterse öyle eser fırtınalar. Estirene amenna ve eyvallah. Ama son demlerinde ömrün, ne de hazindir. Hele de etraf vefasızla doluyken. Olsun başım üstüne nasıl istersen öyle es be fırtına ! Nasılsa sığınılacak rahman ve rahim olan Allah' ım var. Yeterde artar.


** Sevgi her güzel şeyi peşinden sürükler.


** Ertelenen kararlar; birgün daha da büyümüş olarak karşınıza çıkabilir.


** Gece sabaha gebedir. Ve aydınlıklarda herşey açığa çıkar.


** Hüküm sürmekte sessizlikler. Çevreden çekilmekte, sosyal izalasyonda insan.
Etkileşim, beşeri ilişkiler askıda bir bir. Hep mazi film şeridi gibi kare kare hafızada. Uyku kaçıp gitmiş, diz çökülmekte ve aranmakta. Ne bu hal ? Gidiş yaklaşmaktamı ne ebediyete. Bu ayak sesleri neyin nesi ?


** Çivisi çıkan dünyayı bir baştan çivilemek gerek ama ;. Nerde bulunur o kadar çivi ki ve vuracak tokmak ?


** Cennetin şubesi açılmış gibi gözlerinde... Hele ne de yaşam dans ediyor sözlerinde.


** Öleceğini bile bile yaşamak yürek ister.


** Dert etmeye ne gerek var ki , ebedim nasılsa cennet. Hani musalla taşına yattığımda hakkınızı helal edecek ve iyi bilirdik diyeceksiniz ya . İçinizden helal etmeseniz ve kötü desenizde. Ne güzel ya yalanda olsa beyaninizla bedavadan cennete varmak !


 ** Şimdi bir seni düşünmek için geceye misafirim.


** Şehre karanlıklar çöktü. Yetim ve õksüzlúgúmse yüreğime oturdu bile.


 


Dunya bir otogar
Aynı yere yolculuk var
Hazırda dursun bavullar
Bitmez bu giden yolcular !

( Yaşam Heybemden - 108 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 13.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.