"Bazı anlar vardır hiç bitmesin istersin, işte zaman orada su gibidir"

Bu üzüntü, doğuştan kör olan adamın gözleri tedavi olunca " hayat hayallerimde daha güzeldi" demesiyle eşdeğer. "Şarkılarla avunurum, sözleriyle, dokunur yüreğime her teli".

 Psikologlar, hayatında dert,cefa çekmemiş insanları 2 sınavla bu mesleğe atıyorlar.

Kitap okumaktan delirmiş insanları ruh ve sinir hastahanelerine kapatıyorlar.

Adalet mülkün temelidir diyorlar, ortalık rüşvetten,torpilden geçilmiyor.

Diyeceğim şu; derdimi dert çekmemiş, girdiği sınavlar kadar doktor olan psikologlara anlatmam, anlamaz zaten, anlamış gibi yapıp ilaçlar yazar. "Yaşayan bilir, yaşamayan konuşur demişler"

Aklı başında, kitaplar okuyup, yazılar yazan lakin farklı duygu değişimleri yaşayan insanları hücrelere kapatıyorlar. Dışarıda samimiyetsiz, suratsız, şiir nedir, kitap nedir, içi kötülük dolu sevgiyle alakası olmayan insanlar var. Bir ülke de bir tedavi sistemi yapılacaksa öncelik akli dengesi yerinde sanılan okumaz cahillere yapılmalıdır.

Adalet diyorlar, eşitlikten bahsediyorlar, özde değil sözde her şey laf olsun torba dolsun hesabı. Herkes çıkarcı, eski dostluklar bitmiş. "Kahvehaneler de sigarasını tüttürüp akşama kadar kumar oynayan insanlarla ülkenin gelişmesini bekliyoruz." 

Okuyun,yazın bu hayat anca içini dökebiliceğin bir kağıt bulunca güzel...

"sizi sadece siz bilirsiniz ne adalet, ne psikologlar ne de akıllı sanılan insanlar. Sağlıcakla kalın..."                                                                            

                                                                                                                    Şevki ÖNAL                                    

( Hayatımızdan Kesitler başlıklı yazı sevkikerem tarafından 15.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.