BOZGEYİKLER  CEDDİNİ  UNUTMADI

 

            Ahmet AYAZ

Gaziantep Ekspres Gazetesi 17 Nisan 2018

………………………………………………….

 

        Bozgeyikler ceddini unutmadı.  Orhan Bozgeyik, Mustafa Bozgeyik,  Av. Hacı Mehmet Bozgeyik,  Hayri  Bozgeyik, Karaca Bozgeyik,  Zinnur Bozgeyik ve Nurhan Bozgeyik’ten,  oluşan, “ Bozgeyikler Tertip  Heyeti”  Oğuzeli’nin Devehüyük Köyünde 15 Nisan 2018 tarihinde ,   “Zeynel  Abidin  Hazretlerinin Torunu Ve Hacı Bektaş Veli’nin mümtaz  talebesi olan  ecdatları  “Seyyid Yusuf  Nurâni  Bozgeyikli”yi  anma  töreni  düzenlediler.

       Program İstiklal Marşı okunarak başladı. Daha Sonra Mehmet Bilir Hocamız Kur’anı kerim Okudu. Bozgeyikli Seyyid  Yusuf  Nurani’nin Sancağı ile gelen Suriye Türkmenlerini karşıladıktan sonra, Büyükşehir Belediye Başkanımız ve eski bakan Fatma Şahin, Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu,  Oğuzeli Belediye Başkanı Mehmet Sait Kılıç, PTT Genel Müdürü Kenan Bozgeyik,  Eski Mebus ve Şehitkamil Eski Belediye Başkanı Mehmet  Bozgeyik  selamlama konuşması yaptıktan sonra,  Tarihçi-Yazar  Burhan Bozgeyik,  Bozgeyikli Seyyid Yusuf Nurani hakkında bir sunum yaptı.

        Daha  sonra Yesari  Horozoğlu  ekibi  tasavvuf  müziği sundu. Eğitimci-İdareci  Raif  Bozgeyik Hocamızın dua  toplamasından sonra, Bozgeyik aileleri ve Belediyelerimizin katkıları ile düzenlenen muhteşem ve,  çok görkemli bir etkinlik sona erdi. Ben burada,  çok büyük  bir,  Türk İslam  topluluğunun  bir  araya gelmelerine vesile olan  Bozgeyik ailelerini  canı  gönülden kutluyorum.  Bu güne kadar, yaptıkları ve  yapacakları, hayır işlerin de,  devamını  diliyorum.

       Saygıdeğer okurlarım.  Beni  unutmayın, bir  başka sohbet yazımda, sizler ile yeniden buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler , hep ve hepimizin  olsun. Hoşça  ve dostça  kalınız.

 

( Bozgeyikler Ceddini Unutmadı başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 16.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.