Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 17.04.2018
Okunma Sayısı : 1073
Yorum Sayısı : 0
Sevebiliyorum, öyleyse varım

Bir civciv kadar irademiz yok mu?
Kırın kabukları, yıkın irademize örülen duvarları, çıkarın zorla giydirilen deli gömleğini.
Adem Havva'ya mecburdu çünkü tekti.
Şimdi dost da çok, düşman gözle bakan da.
Düşmanlık yapanlar, düşman kalmak isteyenler, düşmanlıktan beslenenler bırakın düşman kalsınlar anlayana kadar.
Biz tüm ademoğlunun, dostça yaşamak için yaratıldığını, her platformda haykıralım.
En kutsal duygu, Allah"ın tüm yarattıklarını önemsemek ve sevebilmektir.
Bu hissiyat oluşmamışsa, kutsal belde ziyaretleri döviz israfı, ibadet ritüelleri jimnastik riyakârlığından başka bir şey değildir.
İnsanları ezerek, çizerek, yok sayarak, sömürerek kutsal bir davadan bahsetmek;
insana suç, günah ve ayıp olarak yeter.
17.04.2018
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Sevebiliyorum Öyleyse Varım başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 17.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.