BU EĞİTİM YUVASINDA DOĞAN ÇOCUĞUN   EBESİ  RAHMETLİ   MİLLΠ  EĞİTİM  BAKANI HASAN ÂLİ YÜCEL VE YARDIMCISI EĞİTİMCİ  İSMAİL HAKKI TONGUÇ' TUR.Türkiye'ye ve Türk Milletine nur topu gibi 21 evlat vermişlerdi,1954 te bağnaz bir müfrit patinin yöneticeriyse Azraili olup toptan mezara gömdüler,GENÇLİĞİNİ BAHARINDA ANADOLU NEFİS ÇİÇEKLERLE BEZENMİŞTİ ŞİMDİ KARA KARA ÇALILAR HODRİ MEYDAN DEMEKTEDİRLER.Bütün vebal korunmaya çalşılan hiç bir zaman da suçlanmayan o kara düşünceli yobaz köylülerinder,hâlâ da bu günah keçiliği sıfatını taşımaktadılar.

İKİ MELEK TRAFINDAN KURULMUŞTU,...İKİ AZRAİL TARAFINDAN ÖLDÜRÜLDÜ.KABİRLERİ ,

TÜRK'ÜM DİYEN LERİN VİCDAN YÜKLÜ KABİRLERİDİR.IŞIK İÇİNDE YATACAKLAR VE  ASİL KANI TAŞIYANLAR O MÜBAREKLERİ HİÇ UNUTMAYACAKLARDIR.TIPKI ATATÜRK GİBİ.

YUTSEVERLERİN MEKANLARI CENNETTİR ZATEN,O CENNET TE ANKARA  CEBECİ

 MEZAERLIĞIDIR.ZİYARET EDENLERİN VİCDANİ RAHATLIĞI KENDİLERİNE YETER ZATEN.

TÜRK EĞİTİ M  CAMİASINA BAŞSAĞLIĞI DİLER,PESPAYELERE FIRSAT VERMEMELERİNİ DİLERİM......GERÇİ YALAN HER ZAMAN G ERÇEĞE GALİP GELMİŞTİR YA.,,,,,

KABUK DEĞİŞTİREN İNSAN FİKİR DEĞİŞTİRMİYORSDA  GAVUR PARASIYLA ON PARA ETMEZ. 

 ŞAİR VE YAZARLARIMIXZI SELAMLARIM. OKUMALARIN VE OKUTMALARINI TEMENNİ EDERİM.DERİN SEVGİLERİMLE.

( Köy En S T İ T Ü L E R İ başlıklı yazı Özçiçek tarafından 17.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.