Makale / Araştırma

Eklenme Tarihi : 18.04.2018
Okunma Sayısı : 1181
Yorum Sayısı : 0

GENLERLE OYNAYIP NESLİ YOKETMEK

          İnsanlar bitkilerin ve hayvanların genleriyle oynayıp değiştirmektedirler. Genleri değişen bitki ve hayvanlarla beslenen insanların sıhhatleri bozulmakta, nesiller tahrip olmaktadır ve bu şekilde yeryüzünde fesat çıkarmaktadırlar. Bunları insanlara yaptıran şeytandır. Şeytana uyanlar ve fesat çıkaranlar hüsranda olanlardır.

2/BAKARA-205: Ve izâ tevellâ seâ fîl ardı li yufside fîhâ ve yuhlikel harse ven nesl(nesle), vallâhu lâ yuhıbbul fesâd(fesâda).                                                                                                                                    Ve dönüp (gittiği) zaman, yeryüzünde fesat çıkarmak, ekini ve nesli helâk etmek (yok etmek) için çalışır. Ve Allah fesadı sevmez.

4/NİSÂ-119: Ve le udillennehum ve le umenniyennehum ve le âmurennehum fe le yubettikunne âzânel en’âmi, ve le âmurennehum fe le yugayyirunne halkallâh(halkallâhi), ve men yettehıziş şeytâne veliyyen min dûnillâhi fe kad hasire husrânen mubînâ(mubînen).                                                                                                                                    Ve onları mutlaka dalâlette bırakacağım. Ve onları, mutlaka emaniyyeye (kuruntuya) düşüreceğim ve mutlaka onlara emredeceğim. Böylece onlar, mutlaka davarların kulaklarını kesecekler ve onlara emredeceğim, öyle ki mutlaka, Allah'ın yarattığını değiştirecekler. Ve kim, Allah'tan başka, şeytanı dost edinirse artık o, apaçık bir hüsranla hüsrana uğramıştır.

 

Allah razı olsun.

Burhan AKSU

( Genlerle Oynayıp Nesli Yoketmek başlıklı yazı mihrimah tarafından 18.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.