BIRAKIN


Horoz


Kabarma horozum kabarma ,
Bu kadar.
Ben yemini suyunu verirsem ,
Doyuracaksın karnını.
Görüyorsun ya ,
Ben de horozum..


Birden irkildim
Var olma kaygısıyla. göründüm
Artık  vardım. Sevindim ve sevildim.
Fark edilmek istedim ama nasıl?
Şiir adı altında bir şeyler karalayayım dedim.
Yazdım ama zırvaladım ben bile utandım beceriksizliğimden.
Birileri beğenmiş şiir diye yazdığım zırvaları.
Övüyorlar baktım. Methiyeler diziyorlar yüreklendim.
Zırvalamaya devam dedim övüldükçe daha çok daha çok saçmaladım.
Bu şiire benzemeyen ama birilerinin şiir diye bağrına bastığı bu saçmalamalarımı,
kendimden şüphe duydum. Şair ve şiir bu kadar ayağa düştü mü diye?
Ey koca Yahya Kemal, Mehmet Akif, Necip Fazıl!
Kemikleriniz sızlıyordur herhalde Şiiri çıkardığınız zirveden, indirdikleri zırvaya.
Kaldın başlarınızı da kabirlerinizden görün nelere şiir, kimlere şair dendiğini.

                                                          Hayrettin HATUNOĞLU
 Müthiş bir şiir. Ölçü,uyak, ritm, ahenk, imge ve derin anlam. Helal olsun. Demek böyle müthiş şairle
 varmış günümüzde.>>
Şiirime yorum gelince bu kadar övmenin altında yatan hakareti anlamayacak kadar da aptal değilim.
Birazcık şiirden anlayan birisi bu yazdıklarından(Ölçü,uyak,ritm,imge) olmadığını görür.
Sitemizde serbest şiirlere de günün şiiri diye yer verdiğine göre karşı değil .
Benim tarzım şiirlerim:O.Veli,R,Onur,M.T.Uslu  bu ve buna benzer şairlerin şiirlerini seviyorum.
Sitede hiç kimseye bu şiir olmamış veya sizin yazdığınız gibi alay etmedim.şiirle alakası olmayana bile tebrik ettim.Bende bu konuda süperim demiyorum.Merdivenin basamakları gibi yavaş yavaş çıka çıka öğreniyorum.
B. İRDELMEN' e yaptığınız gibi yorum da yazmadım,
<< Yerinde olsam başka bir sanat dalıyla uğraşırdım.>>Bırak bu işleri demek demek size kaldı.
Ya çok şeyle biliyorsunuz yada kıskanıyorsunuz.
Size göre şiir hece olmalı ,aruz  ölçüsüyle olmalı bunu haricindekiler şiir değil.
Bu kanıya nereden mi varıyorum yazdığınız şiirden.
<
Kemikleriniz sızlıyordur her halde .Şiir çıkardığınız zirveden indirdikler zirvaya.
Kaldır başınızı da kabirlerinizden görün nerelerde şiir,kimlere şair dendiğini.>>
Bu kadar kin dolu mısralar hak ediyor mu şiir yazan(Şairim demiyorum.)
Yunusun dediği gibi.
Bir kere kalp kırdıysan bu kıldığın namaz değil..
Eğer bu konu da çok bilgiliyseniz buyurun yol gösterin aydınlanalım sayenizde....


( Bırakın başlıklı yazı HasanÖzaydın tarafından 18.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.