İLK HAFTA GİYMEM
 Temel yeni bir ayakkabı almaya gider, beğendiği ayakkabının parasını ödeyip tam çıkacakken satıcı:
- “Aklınızda bulunsun, ayakkabı yeni olduğu için ilk hafta biraz sıkabilir” der. Bunun üzerine Temel : 
-“İyi o zaman, ben de ilk hafta giymem daaa” 

**

MASAL KİTABI SATMIYORUZ
Adamın biri kitap satışı yapılan bir markete giderek tezgahtaki bayanla dalga geçmek için sormuş:
– "Pardon bakar mısınız,? “Evin reisi erkektir” isimli kitap sizde var mı acaba? " 
Tezgahtar kız cevap verir:
– "Maalesef beyefendi, çünkü biz masal kitabı satmıyoruz."
**

İŞİNE AKIL SIR ERMİYOR
Hoca'nın iki yüz akçe parası kaybolmuş. Bulunması için dua etmeye başlamış. O sırada Akşehir'in zenginlerinden birinin bindiği gemi yolda fırtınaya tutulmuş. "Eğer sağ salim memleketime varırsam Hoca'ya iki yüz akçe vereceğim" diye adakta bulunmuş.
Adam kurtulup gelmiş, Hoca'yı bulup parayı vermiş.
Hoca bir süre düşündükten sonra: 
- "Allah'ım bu ne dolambaçlı yol! Bu parayı ben nerede yitirdim, Sen bana nerede buldurdun ! ... İşine gerçekten de akıl sır ermiyor" demiş.     

( Bu Fıkralara Gülmeyebilirsiniz! başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 20.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.