Kayınvalidemin kızının kız kardeşinin kocası az buçuk benim bacanağım oluyormuş. Allah Allah hakikaten öyle yahu! Babamın oğlu ile babamın kızı da biri erkek kardeş biri de kız kardeş oluyor... Annemin torunu da benim yeğen oluyor... 

Hadi bakalım çık işin içinden çıkabilirsen... Benim baldızın çocuklarına da bizim hanım az buçuk teyze oluyormuş... Ondan kelli hep yanına gelince teyze teyze diyorlar... Yoksa niye teyze desinler ki? Annemin babasının oğluna da dayı diyoruz haliyle...

Babamın babasının babası da ki biz görüp de ona yetişemedik, babama dede oluyor. Hanımı da babamın babaannesi haliyle... Babamın babaannesinin çocukları da amca, hala diye geçiyormuş akrabalar arasında... Yanlışım varsa düzeltin... Kaynanamın erkek çocukları da kayın biraderler sınıfına giriyor... Allah var severim de kayın mayın biraderleri mi...

Kuzenleri de es geçmeyelim. Benim eniştelerimin hanımlarının yani teyzemlerin ve halamların çocukları da kuzen oluyorlar... Ooooh saysam o kadar çok kuzenim var ki... Öbür taraftan amca ve dayıların hanımlarının çocukları da kuzen sınıfına giriyor sürat ile... Onları al öbürlerini alma, olmaz vallahi darılırlar sonra bana... Benim biraderin kayın pederinin kızı da benim hanıma az buçuk elti oluyor... Ayrıca benim kız kardeşler de benim kayın pederin kızına görümce oluyor ufaktan ufaktan...

Babam zaman zaman halasına bibi derdi, biz bir türlü bibi kelimesine ağzımızı alıştıramadık. Hala aşağı hala yukarı... Hala amca, baba yarısı yerine göre, teyze dayı anne yarısı... Kıymetlerini bilmek lazım, akrabalık ilişkilerine önem vermek sılayı rahime dikkat etmek gerek, Allah'ın emri en nihayetinde... Dayımın oğlunun oğlu dayımın hanımına babaanne diyor... İşte böyle şeyler yaşanıyor akrabalık ilişkilerinde, benim de kafam karışıyor... 
( Karışık Akrabalık İlişkileri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.