BANA DERS OLSUN
Temel yargılanmış.
Suçunun ağırlığı nedeniyle idam cezasına çarptırılmış.
Hakim son sözlerini söylemesini istemiş. Temel:
- "Bu da bana ders olsun!" demiş.

**
BEN DE BÖYLE BAŞLAMIŞTIM
Churchill, akıl hastanesinde dolaşıyormuş. Bir hastanın kendisine çok dikkatli baktığını görünce yanına yanaşmış:
- Hayrola beni tanımadın mı?
- Hayır tanımadım, kimsin sen?
Churchill gülmüş:
- Ben haşmetlu İngiliz İmparatorluğu’nun başbakanıyım.
Akıl hastası bir kahkaha atıp demiş ki:
- Ben de böyle başlamıştım, sonra buraya getirdiler.

**
ACABA ALDATIYOR MU?!
Adamın biri karısından şüphelendiği için bir dedektif tutmuş. Dedektif bir süre kadını takip ettikten sonra adama gördüklerini anlatmaya gitmiş.
-Karınızı uzun süre izledim.
-Gördüklerinizi anlatın bir an önce de şu şüpheden yani "karım bana ihanet ediyor mu, etmiyor mu?" düşüncesinden kurtulayım.
-Karınız sizden daha genç bir adamla sık sık buluşuyor.
-Eeee!
-Sinemalarda, parklarda el ele tutuşuyorlar.
-Sonra...
-Bazen tenha yerlerde öpüşüyorlar.
-Bu kadar mı? Bu kadarsa ben şüpheden kurtulamam.
-Dahası var... Geçen gece bu adamla bir eve girdiler. Dışarıdan onları gözetledim.
-Bu da ihanet ettiğini kanıtlamaz.
-Dahası var. Odanın ışığını yaktıkları halde perdeyi kapatmayı unuttular. Adamın ve karınızın üzerlerindeki elbiseleri çıkardıklarını gördüm.
-Sonra?
-Sonrası yok. Çünkü ışığı söndürdüler...
-Tüh be! Aksiliğe bak! Azizim dedim ya işte, insan bir türlü aldatılıp aldatılmadığından emin olamıyor...

( Bu Fıkralara Gülmekten Karnım Ağrıdı başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 22.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.